Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 29 Nov 2008, 23:35)
dat bewijst alleen maar hoe'n nerd jij bent
en zompy lieg niet tegen ons we hebben toch al een slecht beeld over je, opgestapt uit #1 asslicker guild lol
geef me 0.02 fg dan ook maar terug

Quote (Toasts @ Sat, 29 Nov 2008, 23:34)
Het boeit niemand.
Was waarschijnlijk iemand die gewoon beetje valse interesse wilde tonen.
Nou en, vraag dan niks.