d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Minder Prettig.
Prev1234512Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Nov 24 2008 06:23am
hahahahaha own3d
je bent ook een neppert als je gescammed wordt
je moet gewoon zorge dat je eerst krijgt en dan hun scamme
scammer tag > all anyways
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 24 2008 06:23am
Quote (Raka11 @ Mon, 24 Nov 2008, 13:02)
Ok, offensief ingesteld zo te zien, jammer..
Met jou kun je dus duidelijk niet praten


Inderdaad. Ik beheers het gesprek nog niet.
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 24 2008 07:05am
Quote (StefOwns @ Mon, Nov 24 2008, 01:01pm)
Lang Leve De Mediators biggrin.gif

ben wel een keer gescammed door Moa-Clan-Leader voor 387fg maar gedreigd met Scammers ac en toen stuurde die t wel...

dus altijd medi trade doen, tenzij jij eerst KRIJGT!!!!

regards Stef


De laatste 2x waren geen trades...
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 24 2008 10:41am
Quote (Baklap @ Mon, Nov 24 2008, 10:40am)
Warns en scammen hebben evenveel verband als een hond en een waterkoker.

Mart


Lol'd.

Bij mij is bugbelt vs een aantal highrunes wel vaak gebeurd.

Ik dacht een cheap bugbelt te kunnen kopen voor 2 à 3 highrunes. Alles moest snel gaan, want anders zou hij misschien wel de deal cancellen ^.^ , dus klikte je iets te vroeg en tada, je had een string of ears. laugh.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 24 2008 12:17pm
Quote (Kanni @ Sun, Nov 23 2008, 10:49pm)
Mag ik even 569,5 FG van je lenen?


tuurlijk, wanneer?
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 24 2008 01:07pm
Quote (Hendrick @ Mon, Nov 24 2008, 05:41pm)
Lol'd.

Bij mij is bugbelt vs een aantal highrunes wel vaak gebeurd.

Ik dacht een  cheap bugbelt te kunnen kopen voor 2 à 3 highrunes. Alles moest snel gaan, want anders zou hij misschien wel de deal cancellen ^.^ , dus klikte je iets te vroeg en tada, je had een string of ears. laugh.gif


Die oude wisseltruuk is iritant he! tongue.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Nov 24 2008 01:20pm
laatste tijd is de kans echt wel minimaal dat ik word gescammed , ik krijg in 99% van de trades eerst , zelf als het gaat over 10k+ fg trades smile.gif

eigenlijk ben ik op jsp nog nooit gescammed geweest ohmy.gif ze hebben het ook nog niet echt geprobeerd
enja , bnet traden daar hebben ze me 1 keer in gehad , dan nog de domste truc ooit : in act 2 dat gebouw rechtsboven de tp plaats , iemand vroeg of het item wel legit was ofzoiets in die aard( kan totaal iets anders geweest zijn want dat was voor dupewave ) , dnno was 1.08 ofzo, dus stelde hij voor dat ik in het gebouw op de hoek stond en hij aan de tps , en tegelijk ons items droppe , zijn item dropte naast hem en het mijn dus ook biggrin.gif daar ging men cruel cs

voor de rest ben ik eigenlijk nooit gescammed ..
e : wel al door ''m8'' gescammed , een volledige trapsin en 250 fg ( lening )

This post was edited by cranium-sf on Nov 24 2008 01:22pm
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 24 2008 01:30pm
Quote (cranium-sf @ Mon, Nov 24 2008, 08:20pm)
laatste tijd is de kans echt wel minimaal dat ik word gescammed , ik krijg in 99% van de trades eerst  , zelf als het gaat over 10k+ fg trades smile.gif 

eigenlijk ben ik op jsp nog nooit gescammed geweest ohmy.gif  ze hebben het ook nog niet echt geprobeerd
enja , bnet traden daar hebben ze me 1 keer in gehad , dan nog de domste truc ooit :  in act 2  dat gebouw rechtsboven de tp plaats ,  iemand vroeg of het item wel legit was ofzoiets in die aard( kan totaal iets anders geweest zijn want dat was voor dupewave )  , dnno  was 1.08 ofzo, dus stelde hij voor dat ik in het gebouw op de hoek stond en hij aan de tps  ,  en tegelijk ons items droppe , zijn item dropte naast hem  en het mijn dus ook biggrin.gif  daar ging men cruel cs

voor de rest ben ik eigenlijk nooit gescammed ..
e :  wel al door ''m8'' gescammed ,  een volledige trapsin  en 250 fg ( lening )


Dat door "mates" gescammed worden heb ik hier dus ook 3-maal gehad...
Member
Posts: 130,204
Joined: Apr 16 2006
Gold: 103,945.00
Nov 24 2008 02:01pm
Quote (Raka11 @ Mon, Nov 24 2008, 08:30pm)
Dat door "mates" gescammed worden heb ik hier dus ook 3-maal gehad...
Same here.

Ben 2 maal gescammed omdat ik een mate ~1000 fg leende die ik dacht dat ik em kon vertrouwen. Vroeger ben ik ook door die verwissel truc gescammed ik was toen zo pissig datk bij iemand anders deed en dat lukte ook nog lol.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Nov 24 2008 04:54pm
Een "m8" scamde eens een bb en bt van mij, maar dat is dan ook alles.
Op jsp hebben ze me al een stuk of 2 keer proberen te scammen maar meestal zijn hun pogingen zo zielig dat je hen direct door hebt. Misschien heb ik wel gewoon al veel geluk gehad want ik geef toch wel redelijk vaak eerst.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234512Next
Add Reply New Topic New Poll