laatste tijd is de kans echt wel minimaal dat ik word gescammed , ik krijg in 99% van de trades eerst , zelf als het gaat over 10k+ fg trades
eigenlijk ben ik op jsp nog nooit gescammed geweest

ze hebben het ook nog niet echt geprobeerd
enja , bnet traden daar hebben ze me 1 keer in gehad , dan nog de domste truc ooit : in act 2 dat gebouw rechtsboven de tp plaats , iemand vroeg of het item wel legit was ofzoiets in die aard( kan totaal iets anders geweest zijn want dat was voor dupewave ) , dnno was 1.08 ofzo, dus stelde hij voor dat ik in het gebouw op de hoek stond en hij aan de tps , en tegelijk ons items droppe , zijn item dropte naast hem en het mijn dus ook

daar ging men cruel cs
voor de rest ben ik eigenlijk nooit gescammed ..
e : wel al door ''m8'' gescammed , een volledige trapsin en 250 fg ( lening )
This post was edited by cranium-sf on Nov 24 2008 01:22pm