d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lijst Der Idioten
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 23 2008 03:56pm
lol, 1 of andere wigger die het nodig vindt om over internet te bewijzen wat hij wel niet van anderen vindt, en daar zelfs een topic voor aan moet maken om aan iedereen maar te laten zien hoe goed hij zichzelf wel niet vindt..

burgerlijk knulletje happy.gif
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 23 2008 03:57pm
Quote (kruispiloot @ Sun, Nov 23 2008, 09:56pm)
lol, 1 of andere wigger die het nodig vindt om over internet te bewijzen wat hij wel niet van anderen vindt, en daar zelfs een topic voor aan moet maken om aan iedereen maar te laten zien hoe goed hij zichzelf wel niet vindt..

burgerlijk knulletje happy.gif


mja kruispiloot, er word tenminste aandacht aan je geschonken biggrin.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 23 2008 04:01pm
Quote (GameAndWatch @ Sun, Nov 23 2008, 09:57pm)
mja kruispiloot, er word tenminste aandacht aan je geschonken biggrin.gif


heart.gif

waarschijnlijk ligt hij pijnzend nachten wakker, wie hij allemaal wel niet mag op een forum, dan is dit zijn uitlaatklep enz, nagelbijtend, tandenknarsend etc etc etc

nee waarschijnlijk niet, maar je snapt mijn punt
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 23 2008 04:03pm
Quote (kruispiloot @ Sun, Nov 23 2008, 10:01pm)
heart.gif

waarschijnlijk ligt hij pijnzend nachten wakker, wie hij allemaal wel niet mag op een forum, dan is dit zijn uitlaatklep enz, nagelbijtend, tandenknarsend etc etc etc

nee waarschijnlijk niet, maar je snapt mijn punt


^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2008 04:03pm
Wat is je punt?

Quote (GameAndWatch @ Sun, 23 Nov 2008, 22:53)
selfmade? wow die gast heeft niveau

''lolorgie'', kansloosheid heerst lol

'selfmade? nee, IS EEN ECHTE FOTO!' --- Edu
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 23 2008 04:05pm
Kruispiloot, je treedt teveel op de voorgrond. Je bent een random, je blijft een random, dus gedraag je als een random.

This post was edited by uNoTopia on Nov 23 2008 04:05pm
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 23 2008 04:09pm
Quote (Kanni @ Sun, Nov 23 2008, 10:03pm)
Wat is je punt?


'selfmade? nee, IS EEN ECHTE FOTO!' --- Edu


Ah echte foto van edu dus, t4i
kwist al dat ie er verrot uit zou zien ^!
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Nov 23 2008 04:16pm
Haha =) wel lief dat je mij als eerst noemt (L)
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 23 2008 04:20pm
mja verbaasd me dat ik er niet in sta, al die mensen ragen op me ;D
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 23 2008 04:26pm
Quote (uNoTopia @ Sun, Nov 23 2008, 10:05pm)
Kruispiloot, je treedt teveel op de voorgrond. Je bent een random, je blijft een random, dus gedraag je als een random.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

hooguit ingame ja ^^

en als je er niet tegen kan, doe er dan wat aan bink




edit:



6 Leden: Gwaithner, RubberNinja, kruispiloot, GameAndWatch, CpTJenJen, uNoTopia

This post was edited by kruispiloot on Nov 23 2008 04:26pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll