d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Schijten.
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Nov 18 2008 03:47pm
mja en daar zit jij mee opgescheept hellskin.

mooi is dat
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Nov 18 2008 03:53pm
Quote (NoiZe_SuppressA @ Tue, Nov 18 2008, 09:47pm)
mja en daar zit jij mee opgescheept hellskin.

mooi is dat


er zijn ergere dingen in het leven hoor. sterker nog ik heb er weinig last van ik ben niet anders gewent.


ik denk dat jij een heel stuk moeilijker door het leven gaat.
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Nov 18 2008 04:03pm
natuurlijk..

dan denk jij dat maar knul
het boeit me niet.

zal veel beter door ut leven gaan dan jij denkt te verwachten.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 18 2008 04:34pm
Quote (NoiZe_SuppressA @ Tue, 18 Nov 2008, 23:03)
natuurlijk..

dan denk jij dat maar knul
het boeit me niet.

zal veel beter door ut leven gaan dan jij denkt te verwachten.


Jongen, ga eens lekker in een ander topic kankeren. Deze is veeeels te interessant om geclosed te worden.

Reageren op deze post? Dat kan! ( maar dan wel in een ander topic. )



Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms een dag niet schijt. Twee keer per 3 dagen klopt ongeveer wel ja, maar ik ken ook mensen die 3 keer per 2 dagen moeten. Ja, in onze vriendenkring hebben we het er regelmatig over, het verbaast me dan ook dat zo'n topic niet eerder in het leven is geroepen. Hmm, soms heb ik ook wel eens keutelpoep, maar diarrree is zeldzaam.

Verder moet ik toegeven dat ik een echte WCpapier verslinder ben, hoe meer hoe beter. Ook vind ik het gewoon fantastich om een vlotje te bouwen. Dus eerst wat WC papier in de WC leggen, schijten en dan doorspoelen. Echt een aanrader. wink.gif (Y)
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 18 2008 04:46pm
Quote (JWT @ Tue, Nov 18 2008, 07:52pm)
Blog jo:

Schijt ongeveer 2 keer in de 3 dagen.
Geniet meestal hard tijdens het schijten, tenzij ik de vorige dag veel bier heb gehad. (Deze scheten stinken overigens wel erg hard)
Geniet het hardst als ik loop te schijten op m'n werk. Omdat ik betaald krijg tijdens het schijten en omdat ze het erna weer kunnen schoonmaken.
Schijt meestal vrij vlug. Gemiddeld 1/2 minuten.
Gebruik ongeveer 4 a 5 toiletpapiertjes voordat de shit weg is.
Zachte toiletpapier van Super de Boer, voordeelverpakking 12 stuks.


You nigga?


Waar de flikflak gaat dit over?

Btw, ik doe het ongeveer hetzelfde als jij doet met schijten. happy.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Nov 18 2008 04:51pm
Quote (NoiZe_SuppressA @ Tue, 18 Nov 2008, 23:03)
natuurlijk..

dan denk jij dat maar knul
het boeit me niet.

zal veel beter door ut leven gaan dan jij denkt te verwachten.


je reageert wel heftig, schaam je je?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 18 2008 05:15pm
Moet wel zeggen, als je gezond eet, veel water drinkt en alle dagen 20km fietst naar je werk dan schijt je regelmatig en pokkesnel.
en ze stinken niet, toch niet zo erg als in het weekend...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 19 2008 02:34am
je krijgt vast veel betaald op je werk voor je 1/2 minuten schijten
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Nov 19 2008 03:40am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Nov 2008, 09:34)
je krijgt vast veel betaald op je werk voor je 1/2 minuten schijten


Zeker niet als je een hovenier bent. Maar goed, het ging er om dat je werd doorbetaald als je aan het schijten bent.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2008 04:46am
Iemand wel eens stukjes pindas in zijn/haar schijt tegengekomen? Of soort van zongedroogde tomaten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll