Quote (NoiZe_SuppressA @ Tue, 18 Nov 2008, 23:03)
natuurlijk..
dan denk jij dat maar knul
het boeit me niet.
zal veel beter door ut leven gaan dan jij denkt te verwachten.
Jongen, ga eens lekker in een ander topic kankeren. Deze is veeeels te interessant om geclosed te worden.
Reageren op deze post? Dat kan! ( maar dan wel in een ander topic. )
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms een dag niet schijt. Twee keer per 3 dagen klopt ongeveer wel ja, maar ik ken ook mensen die 3 keer per 2 dagen moeten. Ja, in onze vriendenkring hebben we het er regelmatig over, het verbaast me dan ook dat zo'n topic niet eerder in het leven is geroepen. Hmm, soms heb ik ook wel eens keutelpoep, maar diarrree is zeldzaam.
Verder moet ik toegeven dat ik een echte WCpapier verslinder ben, hoe meer hoe beter. Ook vind ik het gewoon fantastich om een vlotje te bouwen. Dus eerst wat WC papier in de WC leggen, schijten en dan doorspoelen. Echt een aanrader.

(Y)