d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Shag Wordt Steeds Duurder.
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 14 2008 08:04am
Quote (CorvX @ Fri, 14 Nov 2008, 15:56)
Ehm? Je hebt helemaal geen idee wat voor werk ik heb. Dus hoezo moet ik een "normale" baan zoeken?

Omdat je 60 cent meer moet betalen en dat erg vindt, zal je wel niet bijster veel verdienen. Vandaar dat je een normale baan moet nemen.

Quote
Over die accijns, en medische kosten heb ik geen idee om eerlijk te zijn. Ik weet wel dat het grote gedeelte van een pakje shag naar de overheid gaat.
Dat de medische kosten veel meer zijn, weet ik niet. En geloof ik eigenlijks ook niet echt.

Ik wel. Ik geloof alles wat de overheid zegt.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 14 2008 08:08am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Nov 14 2008, 04:04pm)
Ik wel. Ik geloof alles wat de overheid zegt.


Daar ben je ook links voor.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 14 2008 08:09am
Alle topics worden gesloten, waar ik als laatste post; let op!
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Nov 14 2008 08:09am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 14 Nov 2008, 15:04)
Omdat je 60 cent meer moet betalen en dat erg vindt, zal je wel niet bijster veel verdienen. Vandaar dat je een normale baan moet nemen.


Het is niet dat ik het niet kan betalen, totaal niet.
Alleen ze doen het bijna ieder jaar, laatste paar jaar alleen al is het gewoon een paar euro duurder geworden.
Zelfde met benzine prijzen, iedereen zeurt er toch ook over dat dat allemaal duurder wordt etc? Waarom zou dat niet mogen over tabak?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 14 2008 08:10am
Quote (CorvX @ Fri, 14 Nov 2008, 16:09)
Het is niet dat ik het niet kan betalen, totaal niet.
Alleen ze doen het bijna ieder jaar, laatste paar jaar alleen al is het gewoon een paar euro duurder geworden.
Zelfde met benzine prijzen, iedereen zeurt er toch ook over dat dat allemaal duurder wordt etc? Waarom zou dat niet mogen over tabak?


Sowieso niet zeuren.

Ga pepernoten eten, zeurpiet.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Nov 14 2008 08:11am
Quote (WemyNM @ Fri, 14 Nov 2008, 15:10)
Sowieso niet zeuren.

Ga pepernoten eten, zeurpiet.


Beantwoordt je me vraag nog steeds niet..
Maar pepernoten zijn wel verdomde lekker, dat geef ik je wel mee.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 14 2008 08:11am
Benzineprijzen zakken inmiddels weer.

Wat is het nut van zeuren?
Denk daar eens over.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 14 2008 08:12am
Quote (CorvX @ Fri, 14 Nov 2008, 16:09)
Alleen ze doen het bijna ieder jaar, laatste paar jaar alleen al is het gewoon een paar euro duurder geworden.

Duh, ze willen het ook ontmoedigen.

Quote
Zelfde met benzine prijzen, iedereen zeurt er toch ook over dat dat allemaal duurder wordt etc? Waarom zou dat niet mogen over tabak?

Het wordt ook duurder. Men past zich alleen niet aan door het minder te gebruiken.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Nov 14 2008 08:13am
Quote (WemyNM @ Fri, 14 Nov 2008, 15:11)
Benzineprijzen zakken inmiddels weer.

Wat is het nut van zeuren?
Denk daar eens over.


Dus, jij steld voor dat iedereen gewoon zijn bek houdt over alles waar de overheid mee bezig is?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 14 2008 08:14am
Nee, Einstein.

Ik stel voor dat jij ophoudt met zeuren.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll