Quote (Wuben[NM] @ Fri, 14 Nov 2008, 15:04)
Omdat je 60 cent meer moet betalen en dat erg vindt, zal je wel niet bijster veel verdienen. Vandaar dat je een normale baan moet nemen.
Het is niet dat ik het niet kan betalen, totaal niet.
Alleen ze doen het bijna ieder jaar, laatste paar jaar alleen al is het gewoon een paar euro duurder geworden.
Zelfde met benzine prijzen, iedereen zeurt er toch ook over dat dat allemaal duurder wordt etc? Waarom zou dat niet mogen over tabak?