d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev1234516Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 07:49am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 14:14)
ok, dacht dat je weer zon random beggar was ^^

en ik quote uit me opmerking een paar posts hierboven:

" dat concludeer jij maar even om lekker intelligent te lijken "

maar in dit geval gaat het niet over intelligentie,  maar jij voelt je beledigd omdat ik menneke zeg,  dat meende ik als je dus echt zon triest beggar mannetje was,  wat dus niet zo is,  dus die opmerking verliest sowieso zijn waarde, en toch schiet je in de verdediging,  is niet nodig smile.gif


en gezien je verweer was het een rake opmerking..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 08:22am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 01:49pm)
en gezien je verweer was het een rake opmerking..


^dit bedoel ik nou, nee het was geen rake opmerking, verre van, maar wat ik al jaren probeer met me koppigheid, terwijl ik bij voorbaat al weet dat het verloren zaak is, is om randy's als jij eens logica/waarheid te laten zien

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 12 2008 08:42am
HAHAHA KANKERVETTE RAGE!!1!
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 12 2008 09:02am
Quote (WemyNM @ Wed, Nov 12 2008, 02:42pm)
HAHAHA KANKERVETTE RAGE!!1!


xDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 12 2008 09:19am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 15:22)
^dit bedoel ik nou, nee het was geen rake opmerking, verre van, maar wat ik al jaren probeer met me koppigheid, terwijl ik bij voorbaat al weet dat het verloren zaak is, is om randy's als jij eens logica/waarheid te laten zien


De logica of waarheid van wat? Het enige wat ik in je eerste post lees is een quote van een gefrustreerd persoontje, die niet alleen niet fatsoenlijk kan communiceren, maar ook een 'waarheid' probeert te verkopen als openbaring die de rest van de wereld intuïtief al door had. Daarnaast maak je zelf ook niet echt een vernieuwend punt en verweer je je op dezelfde manier als de 'no-life's' (zoals ik het maar even zal noemen) die je denkt te kunnen verlichten.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 09:43am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Nov 12 2008, 03:19pm)
De logica of waarheid van wat? Het enige wat ik in je eerste post lees is een quote van een gefrustreerd persoontje, die niet alleen niet fatsoenlijk kan communiceren, maar ook een 'waarheid' probeert te verkopen als openbaring die de rest van de wereld intuïtief al door had. Daarnaast maak je zelf ook niet echt een vernieuwend punt en verweer je je op dezelfde manier als de 'no-life's' (zoals ik het maar even zal noemen) die je denkt te kunnen verlichten.


ik had het niet tegen jou, 1 of 2 random nld pikkies is me al teveel eigelijk :')


Quote (WemyNM @ Wed, Nov 12 2008, 02:42pm)
HAHAHA KANKERVETTE RAGE!!1!




xD

This post was edited by kruispiloot on Nov 12 2008 09:44am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 09:55am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 16:43)
xD


toch wel tof dat de random mensen random noemt.. maar dat zal wel aan mij liggen.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 12 2008 09:56am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 16:43)
xD


Dan beantwoord je nogsteeds mijn vraag niet. Welke waarheid probeer je te verkondigen?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 09:58am
[QUOTE=sK_Kabouter,Wed, Nov 12 2008, 03:56pm]<DIV class=quote1>Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 16:43)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->xD[/QUOTE]

Dan beantwoord je nogsteeds mijn vraag niet. Welke waarheid probeer je te verkondigen?[/QUOTE]

ojee, beantwoord dat jou vraag niet knul? huhuhhuhu );
kanker op man, ik was niet met jou in discussie

[QUOTE=CpTJenJen,Wed, Nov 12 2008, 03:55pm]toch wel tof dat de random mensen random noemt.. maar dat zal wel aan mij liggen.[/QUOTE]

happy.gif yyyyyyy

ik weet wel vrij zeker dat jullie meer random zijn dan mij, standaard kutpikkies ^^ en dan heb ik het uiteraard niet over ingame of op jsp
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:00am
ah kabouter is aant typen happy.gif kom op jongen, je kan het ^^ GO FOR IT
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234516Next
Add Reply New Topic New Poll