Quote (Hinata @ Wed, 12 Nov 2008, 11:12)
Hoeveel forumgold kun je krijgen als je een Nintendo DS Lite verkoopt?
Geen idee, heb ff voor je gekeken maar er wordt op 't moment niet echt een ds verkocht.
Zag wel wat psp's, maar daar zaten geen bins bij. Maar mensen begonnen met ong 5k te bieden.