d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev1234525Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 01:41pm
Quote (Sefran @ Wed, Nov 12 2008, 07:38pm)
Ja, daar geef ik je wel gelijk in.
Maar bij de meesten wanneer ze met 3th party software beginnen stopt het niet met loader jammer genoeg.

Het is blijkbaar bij Blizzard pure legit of helemaal niets.
En dat vind ik persoonlijk wel positief.


als ze het puur gaan maken laat ze dan ook al die achterlijke bugs uit het spel halen, die laten ze er ook niet voor niets in zitten denk ik
hoe moet men nu mulen met zichzelf als je niet eens fucking loader kan gebruiken -.- triestheid ten top weer
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Nov 12 2008 01:41pm
Quote (Sefran @ Wed, 12 Nov 2008, 21:38)
Ja, daar geef ik je wel gelijk in.
Maar bij de meesten wanneer ze met 3th party software beginnen stopt het niet met loader jammer genoeg.

Het is blijkbaar bij Blizzard pure legit of helemaal niets.
En dat vind ik persoonlijk wel positief.


Best dat ze het zo doen, maar dan hadden ze dat wel al vanaf het begin mogen doen.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 01:44pm
Quote (Toasts @ Wed, Nov 12 2008, 07:41pm)
Best dat ze het zo doen, maar dan hadden ze dat wel al vanaf het begin mogen doen.


doen ze niet, dit was volgens mij allang ingepland, hoeveel mensen hebben nu geen zin meer in d2? meer dan zat, en TOEVALLIG komt nieuwe wow uit, OMG OMG TOEVAL, LATEN WE DIE MAAR KOPEN EN DAN GELD BETALEN PER MAAND = dikke portomonnee voor blizzard, ziet er naar uit dat blizzard de gamers neukt voor wat geld
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Nov 12 2008 01:48pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 21:44)
doen ze niet,  dit was volgens mij allang ingepland,  hoeveel mensen hebben nu geen zin meer in d2?  meer dan zat,  en TOEVALLIG komt nieuwe wow uit,  OMG OMG TOEVAL, LATEN WE DIE MAAR KOPEN EN DAN GELD BETALEN PER MAAND      =  dikke portomonnee voor blizzard,  ziet er naar uit dat blizzard de gamers neukt voor wat geld


Is idd nogal "toevallig", hopelijk laat ze het wel nooit zo ver komen als D3 released is.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 12 2008 02:02pm
Derde feestje software is kankerillegaal. Rechtvaardige ban.
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 12 2008 03:48pm
Quote (mrs.piggy @ Wed, 12 Nov 2008, 18:24)
Joeri, ik & sam wel tongue.gif


ow srry te hore olli sad.gif
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 12 2008 03:49pm
Quote (DvsF @ Wed, 12 Nov 2008, 18:45)
ben alle accounts kwijt door loader
echt fun
al die jarn dat je speelt om dan dit tegen te komn ohmy.gif
blizzard moet niet verwachte van me dat ik nog games van hun ga kopn ohmy.gif

en denk dat jsp nu ook opmerkelijk 1000keer kalmer gaat worden

bijna 3/4 van jsp dat d2 speelt heeft een loader of etc gebruikt

kvind et klote dat ik juist alles in men nieuwe barb had geinvesteerd en nu alles kwijt ben pfff biggrin.gif


srry ce sad.gif

Quote

Is idd nogal "toevallig", hopelijk laat ze het wel nooit zo ver komen als D3 released is.



d3 word free game zo ver gaan ze niet gaan xD


This post was edited by SaWrevenge on Nov 12 2008 03:51pm
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 03:55pm
Quote (SaWrevenge @ Wed, Nov 12 2008, 09:49pm)
d3 word free game zo ver gaan ze niet gaan xD


moet jij eens kijken, als ze het niet uit de prijs van het online gamen halen dan wel uit de aanschafprijs, en minimaal 2 overprijsde te kleine expansions deze keer xD
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 12 2008 04:07pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 23:55)
moet jij eens kijken,  als ze het niet uit de prijs van het online gamen halen dan wel uit de aanschafprijs,  en minimaal 2 overprijsde te kleine expansions deze keer xD


Tering. Lees je de telegraaf ofzo?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 04:15pm
Quote (Wuben[NM)
,Wed, Nov 12 2008, 10:07pm]Tering. Lees je de telegraaf ofzo?


y


.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234525Next
Closed New Topic New Poll