Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 21:44)
doen ze niet, dit was volgens mij allang ingepland, hoeveel mensen hebben nu geen zin meer in d2? meer dan zat, en TOEVALLIG komt nieuwe wow uit, OMG OMG TOEVAL, LATEN WE DIE MAAR KOPEN EN DAN GELD BETALEN PER MAAND = dikke portomonnee voor blizzard, ziet er naar uit dat blizzard de gamers neukt voor wat geld
Is idd nogal "toevallig", hopelijk laat ze het wel nooit zo ver komen als D3 released is.