d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mccain, De Amerikaanse Wouter Bos
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 6 2008 03:07am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, 6 Nov 2008, 10:38)
Wie niet, achterbakse zak dat het is. Met z'n wanbeleid.


Praat je je vader niet een beetje achterna?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 6 2008 04:05am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 6 2008, 11:07am)
Praat je je vader niet een beetje achterna?


Lijkt me sterk, heb hem al 2 maanden niet gesproken.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Nov 6 2008 09:40am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 6 Nov 2008, 09:46)
het was al zo vorige week het had niet anders kunnen zijn

jij hebt die sig btw geript ik zag laatst nog iemand met deze sig

of hij van jou...


Die sig is voor iedereen afkomstig uit het donor forum. Hij is gemaakt door Souforte, ivm Halloween.

Doe je huiswerk eens.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 6 2008 09:45am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 6 Nov 2008, 17:40)
Die sig is voor iedereen afkomstig uit het donor forum. Hij is gemaakt door Souforte, ivm Halloween.

Doe je huiswerk eens.


ben helaas niet zo'n nerd
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Nov 6 2008 09:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 6 Nov 2008, 16:45)
ben helaas niet zo'n nerd


En toch heb je 'n glasvezelkabel!

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 6 2008 09:57am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 6 Nov 2008, 17:49)
En toch heb je 'n glasvezelkabel!


ja erg nerd achtig is dat he..

mja beter dan jaloers zijn op een nerd
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 6 2008 10:00am
Jaloers ben ik op die schildpad die je schouder siert. Waarom mag hij wel over je lekkere huid heenkruipen en wij niet?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 6 2008 10:05am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 6 Nov 2008, 18:00)
Jaloers ben ik op die schildpad die je schouder siert. Waarom mag hij wel over je lekkere huid heenkruipen en wij niet?


je mag het proberen wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll