d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edu Hier :)
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 28 2008 11:32am
Quote (Hellskin @ Tue, Oct 28 2008, 05:18pm)
linny gedroeg zich ook wel erg associaal veel flamen & ragen enzo.


maar het zou me niks verbazen als mij vroeg of laat het zelfde gebeurd.


hij was wel de enige met een TT die daadwerkelijk Trusted was en geen konte likker
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 28 2008 12:10pm
Quote (misnomer @ Tue, Oct 28 2008, 05:32pm)
hij was wel de enige met een TT die daadwerkelijk Trusted was en geen konte likker
Zo denkt iedereen op pvp-eu forum. Jij bent echt typisch zo'n gastje die daarvandaan komt ofniet?

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 28 2008 12:18pm
Quote (misnomer @ Tue, Oct 28 2008, 05:32pm)
hij was wel de enige met een TT die daadwerkelijk Trusted was en geen konte likker


lol linny gedraagte zich in die tijd alles behalve netjes. het was volkomen terrecht dat hij z'n TT kwijt raakte.

voor een TT moet je meer zijn dan alleen trustworthy

Quote (JWT @ Tue, Oct 28 2008, 06:10pm)
Zo denkt iedereen op pvp-eu forum. Jij bent echt typisch zo'n gastje die daarvandaan komt ofniet?


heeft het pvp-eu forum een hoge dunk van linny?

This post was edited by Hellskin on Oct 28 2008 12:19pm
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 28 2008 12:23pm
Quote (Hellskin @ Tue, Oct 28 2008, 06:18pm)
heeft het pvp-eu forum een hoge dunk van linny?


niet echt hij zat meer in de lld dacht ik?
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 28 2008 12:25pm
Quote (JWT @ Tue, Oct 28 2008, 06:10pm)
Zo denkt iedereen op pvp-eu forum. Jij bent echt typisch zo'n gastje die daarvandaan komt ofniet?


jij was toch de gene die ging huilen toen tg legaal was in gm v gm omdat je t/v toen bijna geen dmg maakte xD?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 28 2008 12:35pm
Quote (misnomer @ Tue, Oct 28 2008, 06:25pm)
jij was toch de gene die ging huilen toen tg legaal was in gm v gm omdat je t/v toen bijna geen dmg maakte xD?


ok nu weet ik het zeker hij komt uit eu-pvp

-rep voor jou misnomer.
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 28 2008 12:37pm
Quote (jekankermoeder @ Tue, Oct 28 2008, 06:35pm)
ok nu weet ik het zeker hij komt uit eu-pvp

-rep voor jou misnomer.


smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Oct 28 2008 12:47pm
Quote (jekankermoeder @ Tue, 28 Oct 2008, 18:25)
kan je nog wat van leren zompy.


zeker weten.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 28 2008 01:04pm
Quote (Hellskin @ Tue, Oct 28 2008, 06:18pm)
heeft het pvp-eu forum een hoge dunk van linny?
Nee, ik had het niet over die 'Linny', maar over wat hij daarnaast zei.
Quote
jij was toch de gene die ging huilen toen tg legaal was in gm v gm omdat je t/v toen bijna geen dmg maakte xD?
Ja dus.
Maar ik heb nooit een t/v gehad vroeger. Dus je hebt de verkeerde voor je. Desondanks dat, je lult uit je nek. =) Weer bevestig je m'n vraag.

This post was edited by JWT on Oct 28 2008 01:06pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 28 2008 01:57pm
Quote (JWT @ Tue, Oct 28 2008, 07:04pm)
Ja dus.
Maar ik heb nooit een t/v gehad vroeger. Dus je hebt de verkeerde voor je. Desondanks dat, je lult uit je nek. =) Weer bevestig je m'n vraag.


wat zei hij daarvoor?


oh en niet liegen he xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll