d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Verderpraat Topic Deel1 > Als Het Geclosed Word Maak Je Deel2
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 27 2008 11:51am
Quote (Tha_Axid @ Mon, Oct 27 2008, 03:48pm)
edus topics zijn wel t enige lichtpuntje in deze duistere hoek van een duister forum


Ja een jaar geleden.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 27 2008 02:20pm
Quote (jekankermoeder @ Sun, Oct 26 2008, 08:54pm)

ik zou mezelf een verkrachter beschouwen als ik haar batst terwijl ze dronken is... gewoon misbruiken zegmaar. niet cool. volgende ochtend heeft ze er dan mischien zelfs wel speit van ofzo weetje.
heb wel een condoom van haar gehad though.


blablabla.

je bent echt een stumpert als je een condoom van een aangeschoten heel lekker meisje krijgt en je haar niet geneukt hebt!
sorry hoor maar doh!?

This post was edited by Hellskin on Oct 27 2008 02:21pm
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 27 2008 02:27pm
ze had de volgende dag al speit dat ze met een andere jongen gezoend had in haar dronke bui, stel je voor dat ze wakker werd naast een jongen.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Oct 27 2008 02:43pm
gewoon neuken die zooi edu..
niet zo preuts wezen en gewoon rammen


anders word het toch echt hand werk jonge
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 27 2008 02:45pm
hehehe ik moet advies aannemen van iemand die kussende lesbos in zijn avatar heeft.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 27 2008 02:54pm
Quote (jekankermoeder @ Mon, Oct 27 2008, 08:27pm)
ze had de volgende dag al speit dat ze met een andere jongen gezoend had in haar dronke bui, stel je voor dat ze wakker werd naast een jongen.


man als ze sex gehad had en er achteraf speit van gehad had dan had ze er tenminste van geleerd.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Oct 27 2008 03:06pm
uhmm ja mss wel ja edu
geef anders ff der msn
hossel ik der wel smile.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 27 2008 03:47pm
sure, snielsje. eerlijk gezegd schat ik je nog maagd.
@dennis, ik zal het onthouden voor volgende keer haha
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Oct 27 2008 04:09pm
schat jij mij maar lekker maagd ouwe,
boeid mij wat , wat jij denkt..

soep figuur
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 27 2008 04:10pm
zie ik eruit alsof het mij wel boeit wat jij denkt?

en je bent zelf een dikke soepfiguur.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll