d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe 'clean' Ben Jij? > Botten, duped items, slaving, hacks etc
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 100.00
May 23 2006 12:00pm
¢?NNI zeikt graag mensen af en praat graag intresant. dat went wel of je leert negeren.
misschien voelt hij zich er beter door, zoekend naar erkenning? of gewoon mensen neerhalen zodat hij zichzelf meer voelt... misschien miskent in zijn jeugd. misschien heeft hij het slecht gehad...

maar ik ben dus ook een clean player... in de zin van geen hacks geen cracks geen scams en geen 3th program parties of itemskopen

This post was edited by Hellskin on May 23 2006 12:02pm
Member
Gold: 224.00
May 23 2006 12:03pm
Quote (¢?NNI @ Tue, May 23 2006, 05:58pm)
Tracht je nieuwsgierigheid als middel te gebruiken om je denkvermogen te stimuleren en zo tot besluit te komen dat de vraag die je stelt simpelweg af te leiden valt uit de context van de door mij geconstrueerde zin.

Aangezien me dat blijkbaar niet op eigen kracht lukt, ben ik nog steeds benieuwd wat je precies bedoelt. Doel je op de leeftijd van het spel of het gebruik van het woord clean? In beide gevallen ongegrond.
Member
Gold: 0.00
May 23 2006 12:08pm
Quote (Hellskin @ Tue, 23 May 2006, 19:00)
¢?NNI zeikt graag mensen af en praat graag intresant. dat went wel of je leert negeren.
misschienvoelthij zich er beter door, zoekend naar erkenning? of gewoonmensenneerhalen zodat hij zichzelf meer voelt... misschien miskent inzijnjeugd. misschien heeft hij het slecht gehad...

Ga jijmaar lekker je spelletje spelen en laat psychologie maar aan mensenover die over de benodigde intellectuele capaciteiten beschikken.smile.gif

Quote (Wuben[NM)
]Aangezienme dat blijkbaar niet op eigen kracht lukt, ben ik nog steeds benieuwdwat je precies bedoelt. Doel je op de leeftijd van het spel of hetgebruik van het woord clean? In beide gevallen ongegrond.

Het hangt er allemaal vanaf hoe jij het woord "lowlife" interpreteerd en welke defenitie jij er zou opplakken.

This post was edited by ¢?NNI on May 23 2006 12:08pm
Member
May 23 2006 12:10pm
Quote (¢?NNI @ Tue, May 23 2006, 06:08pm)
Quote (Wuben[NM)
]Aangezienme dat blijkbaar niet op eigen kracht lukt, ben ik nog steeds benieuwdwat je precies bedoelt. Doel je op de leeftijd van het spel of hetgebruik van het woord clean? In beide gevallen ongegrond.

Het hangt er allemaal vanaf hoe jij het woord "lowlife" interpreteerd en welke defenitie jij er zou opplakken.

Die fouten waren expres, hoop ik voor je.

Lowlife is vrij negatief. Ik waardeer elke vorm van kritiek, mits beargumenteerd. Aangezien ik hier denk een vrij origineel topic te hebben verzonnen, ben ik (nog steeds) benieuwd wat jou dwarszit.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 23 2006 12:10pm
Ik vind mensen die een gevatte opmerking proberen te maken en daar vervolgens gigantisch in falen grappig.
Member
Gold: 100.00
May 23 2006 12:15pm
lowlife is in mijn ogen ook vrij negatief en ik snap ook niet wat zijn argumenten zijn om jou een lowlife te vinden...

maar zoals ik al eerder zei

hij zeikt graag mensen af is het zoveelste topic waarin ik zie dat hij dat doet.
Member
May 23 2006 12:17pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 23 May 2006, 19:10)
Quote (¢?NNI @ Tue, May 23 2006, 06:08pm)
Quote (Wuben[NM)
]Aangezienmedat blijkbaar niet op eigen kracht lukt, ben ik nog steeds benieuwdwatje precies bedoelt. Doel je op de leeftijd van het spel of hetgebruikvan het woord clean? In beide gevallen ongegrond.

Die fouten waren expres, hoop ik voor je.

Dat ligt aan mijn browser, niets van aantrekken.

Quote (Wuben[NM] @ Tue, 23 May 2006, 19:10)
Lowlifeis vrij negatief. Ik waardeer elke vorm van kritiek, mitsbeargumenteerd. Aangezien ik hier denk een vrij origineel topic tehebben verzonnen, ben ik (nog steeds) benieuwd wat jou dwarszit.

Argumenteer maar waarom jij insinueert waarom er mij iets zou "dwarszitten".

Om even terug te komen op die hele lowlifeshit: ik vind het behoorlijk zielig wanneer jij het "grappig" vind dat ik het woord "clean" in drugs-context bekijk, alsof de Diablo betekenis die jij eraan hebt gegeven van groter belang is, of algemeen beter bekend is. Maar ik vind over het algemeen iemand die zich interesseert op gebied van 78-jaar oude spelletjes een lowlife, je moet het niet te persoonlijk opvatten.
Member
May 23 2006 12:17pm
Quote (Hellskin @ Tue, May 23 2006, 06:15pm)
hij zeikt graag mensen af is het zoveelste topic waarin ik zie dat hij dat doet.

Het is zijn goed recht. Ik ben zelf ook in die rol geweest op enkele fora. Alleen maakte ik geen spelfouten.
Member
May 23 2006 12:20pm
Quote (¢?NNI @ Tue, May 23 2006, 06:17pm)

Dat ligt aan mijn browser, niets van aantrekken.

Ik weet het: het verschil tussen een 'd' en een 't' is echt verdomd moeilijk.

Argumenteer maar waarom jij insinueert waarom er mij iets zou "dwarszitten".

Omdat je me lowlife noemt?

Om even terug te komen op die hele lowlifeshit: ik vind het behoorlijk zielig wanneer jij het "grappig" vind dat ik het woord "clean" in drugs-context bekijk, alsof de Diablo betekenis die jij eraan hebt gegeven van groter belang is, of algemeen beter bekend is. Maar ik vind over het algemeen iemand die zich interesseert op gebied van 78-jaar oude spelletjes een lowlife, je moet het niet te persoonlijk opvatten.

Misschien omdat er aanhalingstekens in de titel staan?

Vind het overigens wel vreemd dat iemand op een forum van de site D2jsp klaagt over D2-topics. Kan aan mij liggen.
Member
May 23 2006 12:21pm
Ik ben er eigenlijk overheen gegroeid en verleerd, heb er geen zin meer om om elke keer te klootzakken:P
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll