d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Iii?! > dit word een hot topic :P
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 24 2006 06:41am
d3 komt over ongeveer 1-2 jaar waarschijnlijk. T wordt een mmorpg en betalen per maand. Iets in de stijl van wow
Member
Gold: 224.00
May 24 2006 06:48am
Quote (speedcaster @ Wed, May 24 2006, 12:41pm)
d3 komt over ongeveer 1-2 jaar waarschijnlijk. T wordt een mmorpg en betalen per maand. Iets in de stijl van wow

Proooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove!
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
May 24 2006 10:16am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 24 May 2006, 13:48)
Quote (speedcaster @ Wed, May 24 2006, 12:41pm)

Proooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove!

Proooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove! When the time is there! Misschien is hij wel een Blizzard werker en mag hij dat niet bekend maken.. sad.gif Wie weet wie weet! Of hij lult uit z'n nek, naja eigenlijk toetsenbord.. Tenzij hij proves heeft.. ohmy.gif
Member
Gold: 0.00
May 25 2006 08:37am
ten eerste zijn geruchten geruchten, je zou er niet achter komen of ze echt of nep zijn.
wachten op een spel dat mischien pas over 2 jaar komt is zinloos, en om helemaal verslaafd te gaan worden aan '' diablo 3 '' zou helemaal wat zijn, waarschijnlijk moet je er voor betalen net als wow, dus haak ik zowieso al af.
Diablo II word in mijn ogen ook een beetje saai naar 2 jaar, en snap niet dan mensen er dus echt 6 jaar mee overweg kunnen , en blijven volhouden dat het het beste spel ooit is, terwijl je elke dag nog steeds voor noob uit word gemaakt.

Deze man houd het op : CSS, Paintshop PRO, Photoshop, MSN, Hardware van pc, winamp biggrin.gif
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
May 26 2006 03:05am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 25 May 2006, 15:37)
ten eerste zijn geruchten geruchten, je zou er niet achter komen of ze echt of nep zijn.
wachten op een spel dat mischien pas over 2 jaar komt is zinloos, en om helemaal verslaafd te gaan worden aan '' diablo 3 '' zou helemaal wat zijn, waarschijnlijk moet je er voor betalen net als wow, dus haak ik zowieso al af.
Diablo II word in mijn ogen ook een beetje saai naar 2 jaar, en snap niet dan mensen er dus echt 6 jaar mee overweg kunnen , en blijven volhouden dat het het beste spel ooit is, terwijl je elke dag nog steeds voor noob uit word gemaakt.

Deze man houd het op : CSS, Paintshop PRO, Photoshop, MSN, Hardware van pc, winamp biggrin.gif

Het kan nog steeds het beste spel ooit zijn, ongeacht hoe oud het is.. Ik weet bijna zeker dat er meer mensen voor Mario 1 zouden kiezen dan voor de nieuwste Battlefield ofzo..
Member
Gold: 1,724.80
Jun 1 2006 03:11am
ik weet het niet, als er betaald zou moeten worden voor diablo 3 dan zou blizzard in mijn ogen een gorte fout maken, het is volgens mij algemeen bekend dat betaalde spellen minder aantrekkelijk zijn. ookal lijkt het alsof wow de game van het moment is, een heel groot gedeelte van de wowspelers zit op private servers, en die zijn onbetaald. als blizzard echt wil verdienen met diablo 3, dan maken ze hem maar wat duurder in de aanschaf, en gratis om te spelen, moet je eens opletten hoeveel mensen hem toch kopen wink.gif
Member
Gold: 89.00
Jun 1 2006 09:04am
Quote (PYF_Secret @ Thu, Jun 1 2006, 09:11am)
ik weet het niet, als er betaald zou moeten worden voor diablo 3 dan zou blizzard in mijn ogen een gorte fout maken, het is volgens mij algemeen bekend dat betaalde spellen minder aantrekkelijk zijn. ookal lijkt het alsof wow de game van het moment is, een heel groot gedeelte van de wowspelers zit op private servers, en die zijn onbetaald. als blizzard echt wil verdienen met diablo 3, dan maken ze hem maar wat duurder in de aanschaf, en gratis om te spelen, moet je eens opletten hoeveel mensen hem toch kopen wink.gif

hmm veel zulle het met ej eens zijn maar ik ga geen 100 euro uitgeve voor d3 en per 60 dage 27euro =np.......waraom? ok ik ben warcraft fan,de serie spreekt em meer aan als diablo.en anders zou ik voor het geld snoep koep ofz weetik veel noem maar wat xD
diablo en betaald spele zal miss minder goed lope maar ze zulle er hoe dan ook meer op verdine,en duurdwer hoeft niet kijk bv naar guildwars.
Member
Gold: 5,901.42
Jun 1 2006 09:39am
Quote (Noob-Style. @ Thu, 1 Jun 2006, 16:04)
Quote (PYF_Secret @ Thu, Jun 1 2006, 09:11am)

hmm veel zulle het met ej eens zijn maar ik ga geen 100 euro uitgeve voor d3 en per 60 dage 27euro =np.......waraom? ok ik ben warcraft fan,de serie spreekt em meer aan als diablo.en anders zou ik voor het geld snoep koep ofz weetik veel noem maar wat xD
diablo en betaald spele zal miss minder goed lope maar ze zulle er hoe dan ook meer op verdine,en duurdwer hoeft niet kijk bv naar guildwars.

voor gw hoef je ook nie per maand te betale, maar het is een goed spel en wordt vaak geupdate, ze zullen er dus best aan verdienen. misschien gaan ze wel net als jsp een donatorsysteem gebruiken en dat die donators dan voordelen hebben of zo

This post was edited by Tha_Axid on Jun 1 2006 09:39am
Member
Gold: 1,724.80
Jun 8 2006 04:29am
Quote (wolfboy @ Fri, 26 May 2006, 11:05)
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 25 May 2006, 15:37)

Het kan nog steeds het beste spel ooit zijn, ongeacht hoe oud het is.. Ik weet bijna zeker dat er meer mensen voor Mario 1 zouden kiezen dan voor de nieuwste Battlefield ofzo..

yep inderdaad, ik vind d2 ook het beste spel ooit, het heeft een goed verhaal, je raakt nooit uigespeeld omdat er extreem veel items zijn om te vinden, er zij weetikhoeveel verschillende builds voor chars, je kan steeds rijker en beter worden, het is een prestatie om level 99 te halen, wat maar een paar mensen lukt zonder bot, het is gezellig, je kan met vrienden lullen enzo, voor mij is het echt het beste spel ooit :-)
Member
Gold: 10,701.57
Jun 8 2006 09:43am
wel as blizzard zegt diablo franchise is not dead
dan komt er zeker nog een deel in de reeks
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll