d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Keek Net Naar M'n Warn Log > En Kijk Eens Wat Ik Vond.
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 20 2008 09:12am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, Oct 20 2008, 04:53pm)
Vind je het gek dat moderators veracht worden als je Texazon zijn acties in het LLD forum hebt gezien?


Haha, hoeveel keer hebben ze niet al geprobeerd daar?
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 20 2008 09:17am
Quote (jekankermoeder @ Mon, Oct 20 2008, 03:07pm)
texakanker.


Gz
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 20 2008 09:43am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 20 Oct 2008, 15:53)
Vind je het gek dat moderators veracht worden als je Texazon zijn acties in het LLD forum hebt gezien?


Ik doelde eigenlijk op een aantal anderen, maar Texazon is inderdaad ook niet het helderste lampje in de winkel.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 20 2008 10:09am
Quote (Demonsangel @ Mon, Oct 20 2008, 03:12pm)
Haha, hoeveel keer hebben ze niet al geprobeerd daar?


te weinig. ik heb het daar maar opgegeven.

het low level duel forum was mijn oogappeltje. jammer dat na al de inspanning die mods het hebben verwaarloost
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 20 2008 10:36am
Quote (Hellskin @ Mon, Oct 20 2008, 06:09pm)
te weinig. ik heb het daar maar opgegeven.

het low level duel forum was mijn oogappeltje. jammer dat na al de inspanning die mods het hebben verwaarloost


De Regs zouden wel "beschaafder" kunnen zijn, maar het ergste is toch, zoals ze al zeiden, diegenen die "gieb build" doen en daar hun trade topics maken.
Als ze nu gewoon warn + suspension geven voor diegeen die daarwillen traden, zou het al een mooi begin zijn.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 20 2008 01:56pm
Quote (Demonsangel @ Mon, Oct 20 2008, 04:36pm)
De Regs zouden wel "beschaafder" kunnen zijn, maar het ergste is toch, zoals ze al zeiden, diegenen die "gieb build" doen en daar hun trade topics maken.
Als ze nu gewoon warn + suspension geven voor diegeen die daarwillen traden, zou het al een mooi begin zijn.


het ergste is al die duizende spam topics. de regulars hebben het vooral verpest. het ging van kwaat tot erger.

eigenlijk is linny vooral de schuld!... toen hij een TT kreeg had ik een beetje een power fetish en dacht hij dat hij wel kon bepalen wat wel en niet geclosed moest worden. de regulars zijn daar tegen gaan ageren en doordat daar geen passende maatregelen tegen getroffen zijn is het erger geworden.

in die tijd had ik graag zelf warnings uit gedeelt. dan hadden een paar regulars het waarschijnlijk tot de 100% gehaald. maar ag het is nu zo verrot dat het me eigenlijk niet eens meer boeit
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 20 2008 03:14pm
kwaat
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 20 2008 03:42pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 20 Oct 2008, 23:14)
kwaat


Ja en jij maakt nooit typefouten, dat weten we allemaal. Kaknerd
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 20 2008 03:45pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Oct 20 2008, 09:14pm)
kwaat


hoeveel KM² heb je er al opzitten op je grasmaaier.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 20 2008 03:48pm
Quote (jekankermoeder @ Mon, 20 Oct 2008, 23:45)
hoeveel KM² heb je er al opzitten op je grasmaaier.


Hoveniers meten niet in KM² maar in hectares, towk?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll