d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Eduard Topic.
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 19 2008 10:00am
Quote (paradox1984 @ Sun, Oct 19 2008, 03:40pm)
Nare gevolgen op jsp lijkt me sterk.
Gaan ze pixxels naar je gooien happy.gif


Ja he, was ook meer sarcasme ;P Krijg ik straks nog een Hammer of Fireball naar me hoofd. ohmy.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 19 2008 10:38am
Quote (GameAndWatch @ Sun, 19 Oct 2008, 17:34)
Heeft 't anders nare gevolgen?


Voor mij wel, jij blijft dan trollen. Voor jou niet echt denk ik, maar dat ligt open voor discussie

discuss
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 19 2008 10:59am
Quote (paradox1984 @ Sun, Oct 19 2008, 03:40pm)
Nare gevolgen op jsp lijkt me sterk.
Gaan ze pixxels naar je gooien happy.gif


kankerop uit mijn topic


Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Oct 19 2008, 09:17am)
het gebrek daaraan en het gejank ja ^^


kankerop uit mijn topic


Quote (GameAndWatch @ Sun, Oct 19 2008, 08:42am)
Nubcake, commanderen is 't laatste waar ik naar luister dus 't heeft niet veel zin 8-)


kankerop uit mijn topic


gistere avond was egt uber kanker btw in breda want iedereen was naar die kanker kermis gegaan en iedereen ging uit vanwege nac die eerstes was en daarom was het kankerdruk en het grootste deel van de groep wilde naar cafe kankerdikke en dat cafe is de kanker want allerlei emo tuig komt daar binnen en de meisjes kwalliteit ligt onder de badkamertegel. meisjes in Oranje daareentegen zijn 8 van de 10x kankergeil.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 19 2008 11:01am
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 19 2008 11:08am
Als je eens beetje naar boven zou scrollen 'jekankermoeder' ^^!
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 19 2008 11:09am
Quote (GameAndWatch @ Sun, Oct 19 2008, 05:08pm)
Als je eens beetje naar boven zou scrollen 'jekankermoeder' ^^!


als jij is een beetje meer zou opkankeren
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 19 2008 11:59am
Als je mij 100 euro geeft zorg ik dat er een hoer vanavond bij je langskomt?!?!?!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Oct 19 2008 12:03pm
Quote (JWT @ Sun, 19 Oct 2008, 18:59)
Als je mij 100 euro geeft zorg ik dat er een hoer vanavond bij je langskomt?!?!?!


hij heeft tog ook al breezers geweigerd fni, volgens mij wil die da nie
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll