d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 06:18am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 11:27am)
Jouw avatar ook niet!


vouch^^
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 06:20am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 12:18pm)
vouch^^


KoRn > alles!111!!1!1!1!!1!!1!
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 06:21am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 01:20pm)
KoRn > alles!111!!1!1!1!!1!!1!


Nah.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 16 2008 06:21am
OMFG OK MEESTER VAN MIJN WC WAT EEN LEUK GRAPJE HI
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 06:30am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 12:21pm)
OMFG OK MEESTER VAN MIJN WC WAT EEN LEUK GRAPJE HI


Ga janken ^^ Niks weten te zeggen = onzin lullen, zoals dit.
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 06:31am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 12:21pm)
Nah.


Spreek me niet tegen! ;'(
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 06:32am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 01:31pm)
Spreek me niet tegen! ;'(


JIJ moet MIJ niet tegenspreken. Ik ben je meester.
E: 555!

This post was edited by Gwaithner on Oct 16 2008 06:32am
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 06:33am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 01:30pm)
Ga janken ^^ Niks weten te zeggen = onzin lullen, zoals dit.


Korn wat vind je er mooi aan? tell me gameandwatch
luister hardstyle!!

ik vraag het me nu echt af wat mense er mooi aan vinde. Waarschijnlijk het zelfde wat ik van hardstyle vind^^ super:P

ik beantwoord me eige vraag briljant^^

ordinare spam hier

ehehehhe
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 06:36am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 12:32pm)
JIJ moet MIJ niet tegenspreken. Ik ben je meester.
E: 555!


666 Is 't geval v/d duivel, wist je dat? En DarkWing, O.a. het verhaal van de zanger. En de muziek ofc. Gozu gitaar^^!
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 06:38am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 01:36pm)
666 Is 't geval v/d duivel, wist je dat? En DarkWing, O.a. het verhaal van de zanger. En de muziek ofc. Gozu gitaar^^!


Nou, die muziek kan echt niet hoor. Dat geschreeuw!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll