d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1234529Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 29 2008 08:29am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 29 2008 09:51am
Quote (mikexx2020 @ Mon, 29 Sep 2008, 16:15)
waarom zijn jullie so racistisch goddam-.-



Waar lees jij racistische opmerkingen?

+1
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 29 2008 09:54am
Quote (mikexx2020 @ Mon, Sep 29 2008, 02:15pm)
waarom zijn jullie so racistisch goddam-.-


jij bent de gene die hier meer onderscheid maakt dan ons hoor.
jij bent aan het discrimineren.
jij gaat er vanuit dat rasisten zwarte kleren dragen wat in feiten ook al weer rasistich is.
jij gata ervanuit dat mensen die zwarte kleren dragen zwart willen zijn
jij gaat er vanuit dat rasisten negers haten. (er zijn zat rasisten die blanken haten, of zijn mensen die blanken haten geen rasist?)

JIJ BENT GEWOON EEN VIEZE RACIST!

Quote (CorvX @ Mon, Sep 29 2008, 03:51pm)
Waar lees jij racistische opmerkingen?

+1


welke opmerkingen waren racistisch dan?

This post was edited by Hellskin on Sep 29 2008 10:02am
Member
Posts: 234
Joined: Sep 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 29 2008 09:59am
Quote (mikexx2020 @ Sun, Sep 28 2008, 10:01pm)
ze haten negers
maar houden ervan om zwarte kleding te dragen etc.

willen ze dan niet gewoon zzwart zijn?:S


happy.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 29 2008 11:27am
Quote (Hellskin @ Mon, 29 Sep 2008, 17:54)
welke opmerkingen waren racistisch dan?


Dat vroeg ik mij dus ook af, die +1 was gewoon omdat ik graag nutteloze posts maak.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 29 2008 11:43am
Quote (CorvX @ Mon, Sep 29 2008, 05:27pm)
Dat vroeg ik mij dus ook af, die +1 was gewoon omdat ik graag nutteloze posts maak.


de auteur van dit topic is eigenlijk de enige die echt discrimineerd hier in dit topic
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 29 2008 11:46am
haha idd dennis.

btw,
las vandaag in de krant
16 op de 1000 nederlanders zijn crimineel
96 op de 1000 marokanen zijn crimineel
7x op de 1000 antilianen zijn crimineel
en dan nog 4x op de 1000 turken..

enige waar ze goed in zijn is shoarma kebab en turkse pizzas. voor de rest zou ik ze graag weghebben.

EDIT/ laat nederlanders het turkse pizza/shoarma/kebab recept leren! ;D problem solved.
Member
Posts: 6,782
Joined: Dec 4 2005
Gold: 0.00
Sep 29 2008 12:27pm
Quote (jekankermoeder @ Mon, Sep 29 2008, 06:46pm)
haha idd dennis.

btw,
las vandaag in de krant
16 op de 1000 nederlanders zijn crimineel
96 op de 1000 marokanen zijn crimineel
7x op de 1000 antilianen zijn crimineel
en dan nog 4x op de 1000 turken..

enige waar ze goed in zijn is shoarma kebab en turkse pizzas. voor de rest zou ik ze graag weghebben.

EDIT/ laat nederlanders het turkse pizza/shoarma/kebab recept leren! ;D problem solved.


leuk racists
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 29 2008 12:28pm
Quote (jekankermoeder @ Mon, 29 Sep 2008, 19:46)
haha idd dennis.

btw,
las vandaag in de krant
16 op de 1000 nederlanders zijn crimineel
96 op de 1000 marokanen zijn crimineel
7x op de 1000 antilianen zijn crimineel
en dan nog 4x op de 1000 turken..

enige waar ze goed in zijn is shoarma kebab en turkse pizzas. voor de rest zou ik ze graag weghebben.

EDIT/ laat nederlanders het turkse pizza/shoarma/kebab recept leren! ;D problem solved.

1. Staat er ook bij hoeveel procent kansarm is, hoeveel procent van de arbeidsmarkt discrimineert? Die cijfers zijn eigenlijk heel logisch. Nu ja, sinds de Gazet Van Antwerpen de criminaliteitscijfers (bij allochtonen) zo'n 20% overschatte, geloof ik toch ook niet blind meer in alles wat er in de krant verschijnt. Dat deed ik immers nooit.
2. Wat wordt als 'crimineel' gedefinieerd? Valt handtasjes jatten en graffiti op de muur spuiten daar ook onder?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Sep 29 2008 12:38pm
Wow mike, jij bent de meeste intelligentste racist die ik ken!
de kleur zwart en negers zijn volledig hetzelfde, dat ik dat niet door had!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234529Next
Add Reply New Topic New Poll