whahahahaha
jullie vieze 020ers moeten allemaal dood ja
sing when u winning voor der rest hoor je die mietjes niet
bloody sunday tog

theres only 1 bloody sunday remeber picorni mijn vriend

laat je vriend maar in de steek maar ff back 2 the topic,,,
ajax was overklassed klaar,,
ze komen er 2x uit en 2 goals ze speelde zeer zwak feyenoord was beter makay in de eerste helft had een penalty moeten krijgen maar dat vergeten jullie

jullie hadden zeker paar rooie kaarten moeten krijgen na vele malen tijd rekken,,,shirtjes trekken opstootje met die klaas jan stuntelaar maar kom maar terug hoor

wat is het koud wat is het guur gooi wat joden op het vuur