d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Algemene Topic > Praat Heir Over Alles
Prev1234511Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 18 2008 11:46am
Quote (Zompy @ Thu, 18 Sep 2008, 19:26)
Zoals? Schelden offtopic gaan en dat soort dingen zordt ervoor dat topics gelocked worden, als je het niet doet blijven alle topic's open.


Jij maakt je druk om het feit, dat mensen tegen elkaar schelden in een topic?
Wow!

Volgens mij komt Edu al, als die het condoompje er half omheen probeert te frutselen.

Denken aan andere dingen werkt niet alleen niet, het is ook kanker*suf. Je bent godverdomme lekker aan het batsen, ga jij rekensommetjes maken. Genieten, dat moet je!
Oefening baart kunst in ieder geval. En mócht je -naar jouw/jullie mening- te snel komen, neem je een paar minuutjes pauze en begin je daarna opnieuw.

*Wordt de topic nu gesloten, Zomp0rt?

This post was edited by WemyNM on Sep 18 2008 11:46am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 18 2008 11:55am
Quote (WemyNM @ Thu, 18 Sep 2008, 19:46)
Jij maakt je druk om het feit, dat mensen tegen elkaar schelden in een topic?
Wow!

Volgens mij komt Edu al, als die het condoompje er half omheen probeert te frutselen.

Denken aan andere dingen werkt niet alleen niet, het is ook kanker*suf. Je bent godverdomme lekker aan het batsen, ga jij rekensommetjes maken. Genieten, dat moet je!
Oefening baart kunst in ieder geval. En mócht je -naar jouw/jullie mening- te snel komen, neem je een paar minuutjes pauze en begin je daarna opnieuw.

*Wordt de topic nu gesloten, Zomp0rt?


Mij boeit het niks wat jullie doen... maar wordt niet verontwaardigt omdat een topic gelocked wordt...
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 18 2008 12:21pm
Quote (Zompy @ Thu, 18 Sep 2008, 18:26)
Zoals? Schelden offtopic gaan en dat soort dingen zordt ervoor dat topics gelocked worden, als je het niet doet blijven alle topic's open.


Wat is offtopic? Is offtopic een probleem als diegene die het topic creeërt het niet erg vind? Is offtopic uberhaubt een probleem? Heb je liever een saai topic dan een interessant offtopic-topic?

Allemaal vragen waar jij geen zinnig antwoord op kan geven.

edit: Zie het schelden als de erfenis van Feargod's mod-periode

This post was edited by sK_Kabouter on Sep 18 2008 12:22pm
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 18 2008 12:33pm
Topic titels moeten worden afgeschaft.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 18 2008 01:21pm
Quote (Hellskin @ Thu, 18 Sep 2008, 17:57)
als jullie nou eens wat minder zouden schelden dan zou het volgensmij gewoon moeten kunnen.

beschaafd over sex praten zou moeten kunnen


ja, heb ik ooit gezegt dat dat niet kon.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 18 2008 03:12pm
Quote (Zompy @ Thu, Sep 18 2008, 07:55pm)
Mij boeit het niks wat jullie doen... maar wordt niet verontwaardigt omdat een topic gelocked wordt...


Er zijn geen Nederlandstalige mods meer? Dus hoe kunnen die bende pipo's nu weten of wij tegen elkaar zitten te schelden.
Het zal wel toeval zijn dat telkens jij hier binnenvalt helft van Dutch locked is.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 19 2008 01:25am
Quote (Demonsangel @ Thu, 18 Sep 2008, 23:12)
Er zijn geen Nederlandstalige mods meer? Dus hoe kunnen die bende pipo's nu weten of wij tegen elkaar zitten te schelden.
Het zal wel toeval zijn dat telkens jij hier binnenvalt helft van Dutch locked is.


Jullie denken maar dat ik alles report alleen omdat ik dat in het begin van jsp de hele tijd deed...

Ooit er van gehoord dat mensen veranderen?
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Sep 19 2008 01:38am
Quote (Zompy @ Fri, 19 Sep 2008, 09:25)
Jullie denken maar dat ik alles report alleen omdat ik dat in het begin van jsp de hele tijd deed...

Ooit er van gehoord dat mensen veranderen?


Onzin! Nog nooit van gehoord...
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 19 2008 02:13am
Quote (Zompy @ Fri, 19 Sep 2008, 09:25)
Jullie denken maar dat ik alles report alleen omdat ik dat in het begin van jsp de hele tijd deed...

Ooit er van gehoord dat mensen veranderen?


Je bent nog steeds een mietje, dus wat ben je veranderd?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 19 2008 02:16am
Quote (Zompy @ Fri, Sep 19 2008, 09:25am)
Jullie denken maar dat ik alles report alleen omdat ik dat in het begin van jsp de hele tijd deed...

Ooit er van gehoord dat mensen veranderen?


Dit is veruit het zieligste dat ik ooit gehoord heb.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234511Next
Closed New Topic New Poll