Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 01:43pm)
Zegt
mr. Ik heb een lvl 9x HC mannetje en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik imiteer een zwerver met fantasie op youtube en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik behandel mijn D2JSP profiel als een fucking Hyves/Cu2 waar niemand naar kijkt. ik heb een hekel aan cu2 en hyves, dus deze stelling klopt al helemaal voor geen kant
mr. Alle spelletjes die ik speel zet ik in mijn jsp profiel. er zijn er nog veel meer, alleen de belangrijkste zitten er tussen, maar jij kan niet weten wat ik wel of niet speel.
mr. Ik denk dat ik kan tekenen, maar ik heb zelf niet door dat dat niet zo is. dan ben je de enige die er zo over denkt, dus intereseert mij dat niks, ik verdien er zelfs geld mee.
mr. Ik geef af op de maatschappij, maar stel zelf geen ene fuck voor. juist jij kan niks over mijn persoon zeggen omdat je me nog nooit hebt gesproken irl.
mr. Ik geef mijn echte geld uit voor FG. gelukkig, 1 puntje wat klopt, maar dat komt omdat ik geld zat heb.
mr. president, there are drugs in my residence. deze had je zelf al mooi ingevult met je reply.
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 01:58pm)
leer eerst eens normaal te communiceren voordat je een gesprek met mij probeert aan te knopen.
Verdomme, jouw Nederlands is slecht.
This post was edited by Lucas[NM] on Sep 22 2008 07:37am