d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iedereen Kan Werk Vinden > Foksteen
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 22 2008 05:46am
Quote (M[o)
nkey[115],Mon, 22 Sep 2008, 13:43]Zegt
mr. Ik heb een lvl 9x HC mannetje en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik imiteer een zwerver met fantasie op youtube en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik behandel mijn D2JSP profiel als een fucking Hyves/Cu2 waar niemand naar kijkt. ik heb een hekel aan cu2 en hyves, dus deze stelling klopt al helemaal voor geen kant
mr. Alle spelletjes die ik speel zet ik in mijn jsp profiel. er zijn er nog veel meer, alleen de belangrijkste zitten er tussen, maar jij kan niet weten wat ik wel of niet speel.
mr. Ik denk dat ik kan tekenen, maar ik heb zelf niet door dat dat niet zo is. dan ben je de enige die er zo over denkt, dus intereseert mij dat niks, ik verdien er zelfs geld mee.
mr. Ik geef af op de maatschappij, maar stel zelf geen ene fuck voor. juist jij kan niks over mijn persoon zeggen omdat je me nog nooit hebt gesproken irl.
mr. Ik geef mijn echte geld uit voor FG. gelukkig, 1 puntje wat klopt, maar dat komt omdat ik geld zat heb.
mr. president, there are drugs in my residence. deze had je zelf al mooi ingevult met je reply.


Come break bread with us. In ieder geval:

Quote
maar als jij je op die manier voor lul wilt (blijven) zetten, moet je vooral zo door gaan.

Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Sep 22 2008 05:47am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 12:43pm)
Zegt
mr. Ik heb een lvl 9x HC mannetje en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik imiteer een zwerver met fantasie op youtube en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik behandel mijn D2JSP profiel als een fucking Hyves/Cu2 waar niemand naar kijkt. ik heb een hekel aan cu2 en hyves, dus deze stelling klopt al helemaal voor geen kant
mr. Alle spelletjes die ik speel zet ik in mijn jsp profiel. er zijn er nog veel meer, alleen de belangrijkste zitten er tussen, maar jij kan niet weten wat ik wel of niet speel.
mr. Ik denk dat ik kan tekenen, maar ik heb zelf niet door dat dat niet zo is. dan ben je de enige die er zo over denkt, dus intereseert mij dat niks, ik verdien er zelfs geld mee.
mr. Ik geef af op de maatschappij, maar stel zelf geen ene fuck voor. juist jij kan niks over mijn persoon zeggen omdat je me nog nooit hebt gesproken irl.
mr. Ik geef mijn echte geld uit voor FG. gelukkig, 1 puntje wat klopt, maar dat komt omdat ik geld zat heb.
mr. president, there are drugs in my residence. deze had je zelf al mooi ingevult met je reply.


kkmegooltje
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 22 2008 05:49am
erg zwakke reply..
daarom vervelen jullie mij zo snel.. maar dat zal wel bij het kinderlijke gedrag horen.
met andere woorden; je bent zoals je bent.
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Sep 22 2008 05:52am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 12:49pm)
erg zwakke reply..
daarom vervelen jullie mij zo snel.. maar dat zal wel bij het kinderlijke gedrag horen.
met andere woorden; je bent zoals je bent.


kkmegooltje
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 22 2008 05:58am
Quote (Elephante @ Mon, Sep 22 2008, 01:52pm)
kkmegooltje


leer eerst eens normaal te communiceren voordat je een gesprek met mij probeert aan te knopen.
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Sep 22 2008 06:28am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 12:58pm)
leer eerst eens normaal te communiceren voordat je een gesprek met mij probeert aan te knopen.


kkmegooltje
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Sep 22 2008 06:32am
Monkey > die andere zwakke mongool
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 22 2008 07:17am
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA. Monkey, hou nou maar op.

Trouwens, dat je geld met d2 verdient is heel wauw allemaal, die fase hebben wij allemaal 3 jaar geleden gehad, toen er nog wat te verdienen viel.

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 22 2008 07:17am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Sep 22 2008 07:37am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 01:43pm)
Zegt
mr. Ik heb een lvl 9x HC mannetje en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik imiteer een zwerver met fantasie op youtube en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik behandel mijn D2JSP profiel als een fucking Hyves/Cu2 waar niemand naar kijkt. ik heb een hekel aan cu2 en hyves, dus deze stelling klopt al helemaal voor geen kant
mr. Alle spelletjes die ik speel zet ik in mijn jsp profiel. er zijn er nog veel meer, alleen de belangrijkste zitten er tussen, maar jij kan niet weten wat ik wel of niet speel.
mr. Ik denk dat ik kan tekenen, maar ik heb zelf niet door dat dat niet zo is. dan ben je de enige die er zo over denkt, dus intereseert mij dat niks, ik verdien er zelfs geld mee.
mr. Ik geef af op de maatschappij, maar stel zelf geen ene fuck voor. juist jij kan niks over mijn persoon zeggen omdat je me nog nooit hebt gesproken irl.
mr. Ik geef mijn echte geld uit voor FG. gelukkig, 1 puntje wat klopt, maar dat komt omdat ik geld zat heb.
mr. president, there are drugs in my residence. deze had je zelf al mooi ingevult met je reply.



Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 01:58pm)
leer eerst eens normaal te communiceren voordat je een gesprek met mij probeert aan te knopen.


Verdomme, jouw Nederlands is slecht.

This post was edited by Lucas[NM] on Sep 22 2008 07:37am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 22 2008 08:27am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 01:43pm)
Zegt
mr. Ik heb een lvl 9x HC mannetje en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik imiteer een zwerver met fantasie op youtube en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik behandel mijn D2JSP profiel als een fucking Hyves/Cu2 waar niemand naar kijkt. ik heb een hekel aan cu2 en hyves, dus deze stelling klopt al helemaal voor geen kant
mr. Alle spelletjes die ik speel zet ik in mijn jsp profiel. er zijn er nog veel meer, alleen de belangrijkste zitten er tussen, maar jij kan niet weten wat ik wel of niet speel.
mr. Ik denk dat ik kan tekenen, maar ik heb zelf niet door dat dat niet zo is. dan ben je de enige die er zo over denkt, dus intereseert mij dat niks, ik verdien er zelfs geld mee.
mr. Ik geef af op de maatschappij, maar stel zelf geen ene fuck voor. juist jij kan niks over mijn persoon zeggen omdat je me nog nooit hebt gesproken irl.
mr. Ik geef mijn echte geld uit voor FG. gelukkig, 1 puntje wat klopt, maar dat komt omdat ik geld zat heb.
mr. president, there are drugs in my residence. deze had je zelf al mooi ingevult met je reply.


Als narcisme bij volwassenen wordt aangetroffen, geldt het als een teken van onvolgroeidheid of van terugval tot een kinderlijk stadium.

Past perfect bij jou.

E: kan leiden tot contactarmoede en psychisch zowel als lichamelijk wegkwijnen in teruggetrokkenheid.
Nog meer definitie van "aapje"

This post was edited by Demonsangel on Sep 22 2008 08:35am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll