Quote (Wuben[NM] @ Tue, Sep 16 2008, 03:16pm)
Vraag ik me ook af. Ik ken toevallig een prof (die de 4K met gemak overschrijdt), maar hij casht alles in en houdt dat ook als cash in huis. Weet jij de belastingregels toevallig?
ik ben er niet bekend mee nee.
ik weet wel dat een maatje van me afgelopen jaar meer dan 2 ton heeft verdient met poker (iets met no deposit - punten gedaan ofzo? ik ben absoluut geen poker kenner)
hij heeft het ook allemaal netjes op z'n rekening staan.
valt dat niet onder kansspelbelasting?
edit: dat is gewoon meer dan 16.000 per maand. wtfox
This post was edited by Hellskin on Sep 16 2008 10:18am