d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lonen Jobstudenten Be/nl > Heunk
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 16 2008 09:13am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Sep 16 2008, 08:18am)
Hij verdient 4K+ op zijn 19e bruto legaal?

With all due respect, maar een goed startsalaris voor een WO afgestudeerde is 3K+ bruto met eventuele bonus. Ik weet van traineeships die tot 3,5K+ (investment banking is voor losers) gaan, maar dan werk je ook 60+ uur per week.

Overigens is het heel hip om getal+ te zeggen in een zin.

Zoals de rest: ik ben zeer benieuwd wat voor baan hij heeft en of je niet toevallig in bonussen denkt ipv salaris.



is geld verdienen met pokeren ook legaal?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 16 2008 09:16am
Quote (Hellskin @ Tue, 16 Sep 2008, 17:13)
is geld verdienen met pokeren ook legaal?


Vraag ik me ook af. Ik ken toevallig een prof (die de 4K met gemak overschrijdt), maar hij casht alles in en houdt dat ook als cash in huis. Weet jij de belastingregels toevallig?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 16 2008 09:30am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 16 Sep 2008, 17:16)
Vraag ik me ook af. Ik ken toevallig een prof (die de 4K met gemak overschrijdt), maar hij casht alles in en houdt dat ook als cash in huis. Weet jij de belastingregels toevallig?


Heeft ie illigaal gepokerd of in een casino?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 16 2008 09:31am
Quote (Zompy @ Tue, 16 Sep 2008, 17:30)
Heeft ie illigaal gepokerd of in een casino?


Als ik illegaal zeg, report je hem dan?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 16 2008 09:34am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 16 Sep 2008, 17:31)
Als ik illegaal zeg, report je hem dan?


Doe niet zo zielig... het was een serieuze vraag...
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 16 2008 09:36am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 16 Sep 2008, 16:31)
Als ik illegaal zeg, report je hem dan?


Hahahaha.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 16 2008 09:38am
Quote (Zompy @ Tue, 16 Sep 2008, 17:34)
Doe niet zo zielig... het was een serieuze vraag...


Nou, Sherlock, als het illegaal was, zou ik dan de belastingregels willen weten?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 16 2008 10:09am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 16 Sep 2008, 17:38)
Nou, Sherlock, als het illegaal was, zou ik dan de belastingregels willen weten?


oe heeft ie het verdiend, via casino of illigaal? via internet of?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 16 2008 10:17am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Sep 16 2008, 03:16pm)
Vraag ik me ook af. Ik ken toevallig een prof (die de 4K met gemak overschrijdt), maar hij casht alles in en houdt dat ook als cash in huis. Weet jij de belastingregels toevallig?


ik ben er niet bekend mee nee.

ik weet wel dat een maatje van me afgelopen jaar meer dan 2 ton heeft verdient met poker (iets met no deposit - punten gedaan ofzo? ik ben absoluut geen poker kenner)
hij heeft het ook allemaal netjes op z'n rekening staan.


valt dat niet onder kansspelbelasting?



edit: dat is gewoon meer dan 16.000 per maand. wtfox

This post was edited by Hellskin on Sep 16 2008 10:18am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 16 2008 10:29am
Quote (Hellskin @ Tue, 16 Sep 2008, 18:17)
ik ben er niet bekend mee nee.

ik weet wel dat een maatje van me afgelopen jaar meer dan 2 ton heeft verdient met poker (iets met no deposit - punten gedaan ofzo? ik ben absoluut geen poker kenner)
hij heeft het ook allemaal netjes op z'n rekening staan.


valt dat niet onder kansspelbelasting?



edit: dat is gewoon meer dan 16.000 per maand. wtfox


Dan heeft hij het in het casino gewonnen ofniet?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll