d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Films.
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 15 2008 09:53am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Sep 15 2008, 03:38pm)
Damn, was ik nog maar in mijn kontneuk fase, dan kon ik iedereen erbij naaien, muahahaha!


ik denk dat ik op 200 posts zat ofzo en toen besefte dat zon trusted tag al mijn tijd en geslijm totaal niet waard is.

edit/ en zompy, nadat jij posts reported vraagt iemand van die mod team gewoon feargotic op msn om ff te komen vertalen. ga zo door zou ik zeggen want het leven heeft niets mooiers et bieden als zon glanzende blouwe trusted tag.

wie kan je met zon trusted tag later zelfs een audi kopen.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 15 2008 09:54am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 15 2008 10:31am
Quote (jekankermoeder @ Mon, 15 Sep 2008, 09:22)
haha massieve lulz, nee dit warn systeem support juist dat je een nieuwe account maakt zodat je net als ik maar 20 dagen hoeft te wachten per warn.


Nee man, ik hou dit account nu. Anders krijg ik mijn trusted tag natuurlijk nooit!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 15 2008 10:35am
Quote (jekankermoeder @ Mon, 15 Sep 2008, 17:53)
ik denk dat ik op 200 posts zat ofzo en toen besefte dat zon trusted tag al mijn tijd en geslijm totaal niet waard is.

edit/ en zompy, nadat jij posts reported vraagt iemand van die mod team gewoon feargotic op msn om ff te komen vertalen. ga zo door zou ik zeggen want het leven heeft niets mooiers et bieden als zon glanzende blouwe trusted tag.

wie kan je met zon trusted tag later zelfs een audi kopen.


Quote (Hellskin @ Mon, 15 Sep 2008, 17:33)
je kan ze wel aanvragen.

en aangezien er geen nederlandse moderators zijn op dit moment ben jij de gene die voor de warn zorgt.
de moderator geeft hem alleenmaar.


Ik report bijna niks hier... dat denken jullie maar...
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 15 2008 10:37am
Quote (Zompy @ Mon, 15 Sep 2008, 17:35)
Ik report bijna niks hier... dat denken jullie maar...


2 warns en paar topic closed. Dat is bijna niks, maar wel iets.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 15 2008 10:57am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 15 Sep 2008, 18:37)
2 warns en paar topic closed. Dat is bijna niks, maar wel iets.


Wie zegt dat ik dat heb gedaan?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 15 2008 10:57am
Quote (Zompy @ Mon, Sep 15 2008, 04:35pm)
Ik report bijna niks hier... dat denken jullie maar...


wat maakt het ook uit he, het is maar een trusted tag.

JUIST, TIJD IS GEKOMEN OM EEN PENIS OP ZOMPY TE SHOOPEN

/R/ DE ORIGINAL PIC PLXX

here it cooomeees here it cooooomeeees
http://www.youtube.com/watch?v=5SWIPlgciSs

This post was edited by jekankermoeder on Sep 15 2008 10:58am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 15 2008 11:04am
Quote (jekankermoeder @ Mon, 15 Sep 2008, 17:57)
wat maakt het ook uit he, het is maar een trusted tag.

JUIST, TIJD IS GEKOMEN OM EEN PENIS OP ZOMPY TE SHOOPEN

/R/ DE ORIGINAL PIC PLXX

here it cooomeees here it cooooomeeees
http://www.youtube.com/watch?v=5SWIPlgciSs


LA BREEZE WILL BLOW AWAY.

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 15 2008 11:04am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 15 2008 11:10am
Mensen, laat die Zompy gewoon met rust man.
Scheit dat hij een tt wil, denk zelf niet dat hij mij heeft gereport.
En ook al deed ie dat wel, het zijn maar warns! Denk gewoon boeie!
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 15 2008 11:36am
nee dude hij heeft al vaak genoeg achterlijk tegen mij gedaan en dom gedaan over regeltjes, hij verdient het dik.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 15 2008 12:04pm
Quote (Zompy @ Mon, 15 Sep 2008, 17:57)
Wie zegt dat ik dat heb gedaan?


Ga er maar van uit dat wij alles weten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll