☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hiphop 6
Prev
1
2
3
4
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 965
Replies: 45
Track Topic
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#21
Sep 15 2008 09:03am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 15 Sep 2008, 14:55)
Ok, wellicht even kortsluiten die shit. Zal kijken of ik de ultieme gangster uit Tilburg ook meekrijg; kunnen we lachen.
Haha, klinkt goed.
Grotere gangster dan ik, btw?
jekankermoeder
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold
:
20.00
Warn: 40%
#22
Sep 15 2008 09:51am
Quote (Kanni @ Mon, Sep 15 2008, 09:32am)
Twan, je vergeet iets!
http://members.lycos.nl/debierkeet/hpbimg/breezer.jpg
tegenwoordig zie ik steeds meer smirnof sletjes.. ik denk dat dit de soort van ge evolueerde versie is van de breezerslet ofzo..
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#23
Sep 15 2008 12:07pm
ok. Afterparty@ Brandpunt. Zorg ik dat ik er ook ben!
thomas1441
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold
:
0.00
#24
Sep 17 2008 12:51pm
aaait, word gezellig dus
hoewel ik jullie tog nooit herken
jekankermoeder
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold
:
20.00
Warn: 40%
#25
Sep 17 2008 01:20pm
@ breda barst aanstaande zaterdag en eventueel zondag..
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#26
Sep 17 2008 03:28pm
wow unotopia over geen smaak hebben gesproken -.-
das pas muziek ^^
This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 17 2008 03:45pm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#27
Sep 17 2008 04:00pm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#28
Sep 17 2008 04:03pm
laatstet gouwe ouwe
http://nl.youtube.com/watch?v=c4RY-eJgHHs&feature=related
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#29
Sep 19 2008 11:29am
QUOTE=BadBoyDeGekste
wow unotopia over geen smaak hebben gesproken -.-
Doe blij... Over smaak valt niet te twisten?
Ik zal niet flamen want ik wil niet dat deze topic ook gesloten wordt.
Deze is speciaal voor jou.
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#30
Sep 19 2008 02:12pm
WOW! Badboy!! Dit is gewoon de eerste keer dat ik het bijna met je eens ben.
Kempi = Drie keer niks. Alleen ik zou het anders verwoord hebben. =)
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact