d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Uitgaan En School > Hoe Overtuig Ik Ouders
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Sep 13 2008 10:38am
Quote (jekankermoeder @ Sat, Sep 13 2008, 12:11pm)
HLEP PLX


ok, situatie,:

ik play sletjes
sletjes willen dat ik uitga
ik zelf ook, want iedereen gaat, maar mijn ouders, die, zeggen, NJA MAAR EUDARD JE ZIT EAXAMEN JAAR EN DAT IS HEEL VEEL WERK EN JE KAN MAAR 1X PER 4 MAANDEN ZOMG EN JE HEBT GEEN GELD MEER!!
(ik leen) hehhe maar ik ben bijna jarig= hopelijk rond de 200 euro of meer ofzo krijg bijna spaar rekening (inclusief hoop geld en dan zeggen ze dat ik die niet mag omdat ik niet zuinig met geld om kan gaan omdat ik het voordat ik het heb al uitgeef WTFFFFFFFFFFFF oja en ik krijg IB uitkeringkanker voor 200 euro per maand ofzo en ALs ik die baan krijgt komt daar nog iets van 280 euro per maand bij (5 euro is minimum @ horeca of niet? (18 jaar)) allleen saterdags 8 uur per dag ALs ik die baan krijg dus 8x5= 40, x4 =160 per maand erbij dus inkomen van 360 euro per maand en ouders betalen ziektekosten nog steeds... HOOP IK LOL en btw hoe doen jullie dat met zakgeld, stopt die shit @ 18 jaar??

dat geld gaat wss allemaal op aan eerst: een paar pc onderdelen (rond de 100 euro ofzo maar), MESCHIEn auto, en dan eventueel per maand nog diesel/benzine en rest gaat allemaal op aan drank en kleding.

DUS HELP MIJ OVERTUIGEN
### [N] argumenten why i should go out###
de plaats waar ik woon is geen ruk te doen dus ik MOET naar breda.


Eh, nee, minimum loon voor een 18 jarige zit krap tegen de 4 euro aan. Maar je kunt makkelijk beter krijgen dan minimum loon.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 13 2008 10:58am
Quote (Noob-Style. @ Sat, Sep 13 2008, 04:23pm)
Heb maar de helft gelezen, waarom probeer be mist self vervoer re regelen?
Pak de 1ste trein of bus terug bv.
Dring drop aan dat be volwassen bent en day je op zijn minst de kans verdient dat re bewijzen.
Je man er ook voor kiezen om gewoon te doen wat je wilt zolang Hun je de kans niet geven.
Dit kan soms wel  zorgen voor vervelense conflicten maar das jou probleem.


laatste bus terug naar mijn huis vertrekt om kwart voor 11, dus zegmaar juist als de avnod begint.
@DrPimeuter ja zoiets dacht ik al. mkay.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 13 2008 10:58am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 13 2008 10:59am
Ik krijg de indruk dat de lonen voor jobstudenten in België veel hoger liggen. Daar is horeca op je 18e toch zo'n 7,5 € / uur, en hier en daar misschien nog wat fooi.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Sep 13 2008 11:10am
Quote (Kanni @ Sat, 13 Sep 2008, 17:59)
Ik krijg de indruk dat de lonen voor jobstudenten in België veel hoger liggen. Daar is horeca op je 18e toch zo'n 7,5 € / uur, en hier en daar misschien nog wat fooi.
Jep, hebben we het voorheen wel eens over gehad. Waarschijnlijk is het aanbod in België van werkende jongeren veel lager dan in Nederland. Natuurlijk omdat Belgen dom en lui zijn.

edit: godver, 'doggy-style'

This post was edited by Doggy-Style on Sep 13 2008 11:11am
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 13 2008 11:12am
waarom het gebruik van 2 verschillende namen?
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2008 11:41am
Quote (jekankermoeder @ Sat, Sep 13 2008, 05:12pm)
waarom het gebruik van 2 verschillende namen?


waarom ga je niet gewoon werken??? wat maakt het nou uit of je het leuk vin of niet je wilt tog poen??? ik werkte al vanaf me 14de daarvoor nog kranten enzo..zit nu bij corus...gast als je leuke dinge wil doen moet je er ook iets voor terug doen..

en sorry als het hier niet om ging,,k heb het niet allemaal gelezen:P


This post was edited by weebely on Sep 13 2008 11:42am
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 13 2008 11:45am
ja het ging hier dus niet om, ik heb namelijk al gesoliciteerd en was al van plan om te werken, morgen proefdag vanaf 12 uur

en ik mag vanavond godverdekanker alweer niet uit
iets met dat me vader morgen ochtend later moet werken ofzo en er niet om 4 uur uit wil, had dan een kankerschool genomen wat dichter in de buurt man.
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2008 11:48am
Quote (jekankermoeder @ Sat, Sep 13 2008, 05:45pm)
ja het ging hier dus niet om, ik heb namelijk al gesoliciteerd en was al van plan om te werken, morgen proefdag vanaf 12 uur

en ik mag vanavond godverdekanker alweer niet uit
iets met dat me vader morgen ochtend later moet werken ofzo en er niet om 4 uur uit wil, had dan een kankerschool genomen wat dichter in de buurt man.


hmm dus je vader rijd je?wink.gif kan je geen taxi ofzo?
k zal wel ff gaan leze wara het allemaal over gaat...

of word ie wakker als je thuis komt tongue.gif?? hmm kan je niet bij iemand blijfe pitte ofzo?

This post was edited by weebely on Sep 13 2008 11:50am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 13 2008 11:52am
Edu: Waarom wacht je dan niet gewoon op de eerst volgende bus/tram/trein terug? Of blijf bij iemand slapen?

Quote (Doggy-Style @ Sat, 13 Sep 2008, 19:10)
Jep, hebben we het voorheen wel eens over gehad. Waarschijnlijk is het aanbod in België van werkende jongeren veel lager dan in Nederland. Natuurlijk omdat Belgen dom en lui zijn.

Shiiiiiit, je hebt gelijk man! België is niet eens een land.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 13 2008 11:59am
Quote (Kanni @ Sat, 13 Sep 2008, 19:52)
Edu: Waarom wacht je dan niet gewoon op de eerst volgende bus/tram/trein terug? Of blijf bij iemand slapen?


Shiiiiiit, je hebt gelijk man! België is niet eens een land.


In ieder geval een stuk land zonder regering.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll