Quote (Wuben[NM] @ Thu, Sep 18 2008, 02:06pm)
Ik ben toch meestal vriendelijk? Hoe is die leventje daar?
Tegen mij wel ja, maar tegen anderen.
Gaat allemaal z'n gangetje, heb eigen apartementje, werk zit op loop afstand, dus helaas geen dikke bak voor de deur. Binnenkort alweer een keertje terug vliegen. T gat waar ik zit (en zoek het maar op @ Google Earth), Eggelsberg, is ongeveer vergelijkbaar met 1/3 keer Nispen. Het heeft overigens wel 3 supermarkten, 2 electronica zaken en 2 banken :/
Voor de gein ook een beetje naar het westen van Eggelsberg kijken, weet je ook weer waar een bekende computer hersteller zijn geheime hauptsitz heeft.