d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje > Kweet Niet Waar Anders Te Vragen :(
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 17 2008 03:22pm
ik denk dat ik eerst ff een paar coole tatooes moet zetten in verband met mijn doodgeneukte zus. dan willen de meisjes me pas echt, nog een dikke eikelpiercing erbij en ik ben kankergeil.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 17 2008 03:26pm
Quote (jekankermoeder @ Wed, 17 Sep 2008, 23:22)
ik denk dat ik eerst ff een paar coole tatooes moet zetten in verband met mijn doodgeneukte zus. dan willen de meisjes me pas echt, nog een dikke eikelpiercing erbij en ik ben kankergeil.


jep ^^
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 17 2008 03:34pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Sep 17 2008, 11:26pm)
jep ^^


Dude dit is het meest volwasse antwoord dat ik je ooit heb zien geven.
Congrats.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 17 2008 03:50pm
Quote (Demonsangel @ Wed, 17 Sep 2008, 23:34)
Dude dit is het meest volwasse antwoord dat ik je ooit heb zien geven.
Congrats.


ik werk
ik heb een mooie jonge vriedin die overigens pas 18 is geworden biggrin.gif
ik ben peetoom
en ik heb een schildpad op me rug ^^

geen reden om me op te windenmja kga pitten morgen weer vroeg op n8
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 18 2008 12:57am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 17 Sep 2008, 22:50)
ik werk
ik heb een mooie jonge vriedin die overigens pas 18 is geworden biggrin.gif
ik ben peetoom
en ik heb een schildpad op me rug ^^

geen reden om me op te windenmja kga pitten morgen weer vroeg op n8


Ok, boeiend.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 18 2008 01:12am
Even serieus: ben blij voor je dat je met dat alles gelukkig bent, Eric.

Toch, zoals iemand anders al zei: wat interesseert die shit ons?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Sep 18 2008 05:42am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Sep 18 2008, 09:12am)
Even serieus: ben blij voor je dat je met dat alles gelukkig bent, Eric.

Toch, zoals iemand anders al zei: wat interesseert die shit ons?


Wat ben je allemaal semi-vriendelijk Ruben?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 18 2008 05:55am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, 18 Sep 2008, 12:42)
Wat ben je allemaal semi-vriendelijk Ruben?


Stilte voor de storm.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 18 2008 06:06am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, 18 Sep 2008, 13:42)
Wat ben je allemaal semi-vriendelijk Ruben?


Ik ben toch meestal vriendelijk? Hoe is die leventje daar?

This post was edited by Wuben[NM] on Sep 18 2008 06:06am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Sep 18 2008 12:46pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Sep 18 2008, 02:06pm)
Ik ben toch meestal vriendelijk? Hoe is die leventje daar?


Tegen mij wel ja, maar tegen anderen.

Gaat allemaal z'n gangetje, heb eigen apartementje, werk zit op loop afstand, dus helaas geen dikke bak voor de deur. Binnenkort alweer een keertje terug vliegen. T gat waar ik zit (en zoek het maar op @ Google Earth), Eggelsberg, is ongeveer vergelijkbaar met 1/3 keer Nispen. Het heeft overigens wel 3 supermarkten, 2 electronica zaken en 2 banken :/

Voor de gein ook een beetje naar het westen van Eggelsberg kijken, weet je ook weer waar een bekende computer hersteller zijn geheime hauptsitz heeft.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll