Quote (Wuben[NM] @ Sat, Sep 13 2008, 09:48am)
Zodiac is kut.
Ik heb laatst die CGI beowulf film gezien. Vond hem best cool. Beetje rare versie van het verhaal, maar wel dope.
ghehe die animatie troep?? ook in de bios gezien maar von hem niet echt cool ofzo ...wel leuke film om gezien/gedownload te hebbe mja;( ik vond hem minder