d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heey,,films!!!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 13 2008 03:48am
Quote (weebely @ Sat, 13 Sep 2008, 10:53)
btw ik raad de Zodiac ook aan, aan iedereen;)


Zodiac is kut.

Ik heb laatst die CGI beowulf film gezien. Vond hem best cool. Beetje rare versie van het verhaal, maar wel dope.
Member
Posts: 130
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 13 2008 03:59am
Quote (RubberNinja @ Sat, Sep 13 2008, 11:17am)
yup is heel cool biggrin.gif heb hem gezien en moet zeggen dat als je van actie houdt, moet je deze zien


ik ga er ook heen met mijn vriend vanavond biggrin.gif
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
Sep 13 2008 04:42am
The Condemned! das een toffe film wink.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Sep 13 2008 04:45am
wanted
hannibal rising
hancock
what happens in vegas
21
Harold & Kumar Go to White Castle
Harold.&.Kumar-Escape.From.Guantanamo.Bay
You Don't Mess With The Zohan


deze heb ik onlangs gedownload in perfecte kwaliteit en ik moet zeggen , alemaal goede films
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 13 2008 04:53am
zolang je het bij de axxo dvdrips houdt zit je goed.
harold & kumar series raad ik ook aan ;D
probeer als je tog die manier gaat downloaden een invite te krijgen voor een van de exclusievere sites want die gratis zijn niet al te snel, of ga anders gewoon nieuwsgroepen.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 13 2008 05:06am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 13 2008 08:58am
Quote (cranium-sf @ Sat, 13 Sep 2008, 12:45)
wanted
hannibal rising
hancock
what happens in vegas
21
Harold & Kumar Go to White Castle
Harold.&.Kumar-Escape.From.Guantanamo.Bay
You Don't Mess With The Zohan


deze heb ik onlangs gedownload in perfecte kwaliteit en ik moet zeggen , alemaal goede films


Silence of the lambs is ook wel goed.
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2008 11:31am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Sep 13 2008, 09:48am)
Zodiac is kut.

Ik heb laatst die CGI beowulf film gezien. Vond hem best cool. Beetje rare versie van het verhaal, maar wel dope.


ghehe die animatie troep?? ook in de bios gezien maar von hem niet echt cool ofzo ...wel leuke film om gezien/gedownload te hebbe mja;( ik vond hem minder
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2008 11:32am
sorry voor dubble post:D
http://twitchfilm.net/archives/pics/black-sheep-poster-thumb.jpg

black sheep hahaha ga ik zeker kijke:D:D:D
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 13 2008 11:47am
Quote (weebely @ Sat, Sep 13 2008, 05:31pm)
ghehe die animatie troep?? ook in de bios gezien maar von hem niet echt cool ofzo ...wel leuke film om gezien/gedownload te hebbe mja;( ik vond hem minder


ik heb het kankerstukje gezien met die gast zijn kankerhoofd tussen de kankerdeur dat zijn oog eruit knalde godverdekanker
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2008 11:51am
Quote (jekankermoeder @ Sat, Sep 13 2008, 05:47pm)
ik heb het kankerstukje gezien met die gast zijn kankerhoofd tussen de kankerdeur dat zijn oog eruit knalde godverdekanker


das kak tongue.gif
traumaas:P?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll