d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het K Woord
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 02:11pm
hahaha ja misschien wel mja ik ga me toch zeker niet druk maken over een internetforum zeker....

je zit nu al meer dan een half uur met me te discussieren, voel jij je eigen nu niet dom?

jij komt ook niet echt helder over, ikweetjenaamniet.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 11 2008 02:12pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Sep 11 2008, 07:52pm)
en als je word uitgelult dan ga je ineens beginnen over leer fatsoenlijk nederlands typen
Jep, MAC, hypocriticy ten top!

edit: Alleen begin jij dan te schelden.

This post was edited by JWT on Sep 11 2008 02:13pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 11 2008 02:13pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 20:11)
hahaha ja misschien wel mja ik ga me toch zeker niet druk maken over een internetforum zeker....

je zit nu al meer dan een half uur met me te discussieren, voel jij je eigen nu niet dom?

jij komt ook niet echt helder over, ikweetjenaamniet.


Je maakt je wel druk op een internetforum, je loopt iedereen hier voor van alles en nog wat uit te schelden.

Ik zit op d2jsp, hyves, wow forums, msn, ietswattegeekvoorwoorden is en op mijn schoolsite. 'tis wel weer drukte van je nogzo rond dit uur, maar ik weet wel wat tijd voor je vrij te maken iedere keer.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 02:14pm
Quote (JWT @ Thu, 11 Sep 2008, 22:12)
Jep, MAC, hypocriticy ten top!


je ziet mij nooit zeiken over taalfouten hoor, meneermetjemooieauto.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 02:16pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 11 Sep 2008, 22:13)
ik vind ook wel dat hier iets minder kanker mag worden gezegt, maar ga mij er verder niet druk om maken en zeker niet omdat ik mezelf voordoe het druk te hebben wat eigenlijk niet zo is..


fixed
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 11 2008 02:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Sep 11 2008, 08:14pm)
je ziet mij nooit zeiken over taalfouten hoor, meneermetjemooieauto.
Zie mijn edit, vergeten erbij te zetten.

Dit is ook een mooie:
Quote
3 ik weet heel goed wat voor symbolische betekenis een schildpad heeft
Ik ook. Namelijk een magisch vierkant.

De bejaarden waar ik het over had krijgen over 20 jaar een achterlijke griezel in hun tuin, die OOK nog is een NERD is naast al de andere gehandicapte aandoeningen.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 11 2008 02:17pm
Quote (JWT @ Thu, 11 Sep 2008, 21:35)
Maar ik support ze niet. Ben er ook een beetje op tegen. Mensen die het overmatig gebruiken dan he. Dat 'kanker' af en toe uit je mond floept, kan gebeuren. En zolang het af en toe wordt gebruikt, NO PROBLEM.
Maar Edu had wel gelijk, het is maar internet forum. Dus ik zal er niet meer over bitchen.

Mee eens.

Verder is deze discussie tijdverspilling.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 11 2008 02:18pm
Nja pointless.
Wat is het K woord eigenlijk? Kanni? Hahahaha.

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 11 2008 02:20pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 02:18pm
Quote (Kanni @ Thu, 11 Sep 2008, 22:17)
Mee eens.

Verder is deze discussie tijdverspilling.


eindelijk iemand die het snapt..


JWT zie het zoals je wilt ieder zijn eigen fortuin toch?

je hoeft niet te doen alsof het minder is, dan gedraag je je eigen alleen maar als een mindere..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 02:20pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 11 Sep 2008, 22:18)
Ik vind dat jij kanker mag krijgen.

Wat is het K woord eigenlijk? Kanni? Hahahaha.


ach fuck it je bent gewoon een stakker en dat zal je altijd wel blijven

ik blijf bij wat ik voor de eerste keer over je vader zei hij verdient het denk ik..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll