Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 20:11)
hahaha ja misschien wel mja ik ga me toch zeker niet druk maken over een internetforum zeker....
je zit nu al meer dan een half uur met me te discussieren, voel jij je eigen nu niet dom?
jij komt ook niet echt helder over, ikweetjenaamniet.
Je maakt je wel druk op een internetforum, je loopt iedereen hier voor van alles en nog wat uit te schelden.
Ik zit op d2jsp, hyves, wow forums, msn, ietswattegeekvoorwoorden is en op mijn schoolsite. 'tis wel weer drukte van je nogzo rond dit uur, maar ik weet wel wat tijd voor je vrij te maken iedere keer.