Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 11 Sep 2008, 10:14)
MSN, perfect voor kinderen van 8 tot 18 jaar die moeite hebben met confrontaties.
Dus dan maar die hele doelgroep achter de pc zetten, en MSNen!
want langs gaan bij vrienden of een belletje geven is te lastig of te duur..
En wat is dit forum dan? Rot op man, sukkel.
Quote (CpTJenJen @ Thu, 11 Sep 2008, 17:53)
moneky nu word je wel heel erg kansloos..
Hey geilerd!
This post was edited by CorvX on Sep 11 2008 09:55am