d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Msn Offline Of Wat? > Tja Bij Mij Doet Hij Het Weereens Niet
Prev123
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 11 2008 09:36am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 11 Sep 2008, 10:14)
MSN, perfect voor kinderen van 8 tot 18 jaar die moeite hebben met confrontaties.
Dus dan maar die hele doelgroep achter de pc zetten, en MSNen!
want langs gaan bij vrienden of een belletje geven is te lastig of te duur..


En wat is dit forum dan? Rot op man, sukkel.

Quote (CpTJenJen @ Thu, 11 Sep 2008, 17:53)
moneky nu word je wel heel erg kansloos..



Hey geilerd!

This post was edited by CorvX on Sep 11 2008 09:55am
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 11 2008 09:39am
Quote (CorvX @ Thu, Sep 11 2008, 03:36pm)
En wat is dit forum dan? Rot op man, sukkel.


precies, opkankeren dikke tering oerangoetan
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 11 2008 09:53am
moneky nu word je wel heel erg kansloos..
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Sep 11 2008 10:25am
msn doet altijd al zo vooz

daarom use ik toch maar skype
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 11 2008 10:41am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, Sep 11 2008, 05:03pm)
er bestaat meer dan alleen hotmail....

precies zo'n kinderlijke opmerking.


Ik zou echt gewoon mod willen worden om je 100% te kunnen geven.
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Sep 11 2008 10:50am
Ligt aan de LHC, duh.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 11 2008 10:54am
Quote (TheErrand @ Thu, Sep 11 2008, 04:50pm)
Ligt aan de LHC, duh.
En dat ligt weer aan LHCDDUR, duh.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll