Quote (Wuben[NM] @ Wed, 10 Sep 2008, 22:36)
The Force Unleashed komt over een paar dagen uit. Wellicht haal ik die wel.
Ken ik niet, mis ik iets?
[img]http://img359.imageshack.us/my.php?image=homoia7.jpg[/img]
Wat is dat nou weer dan, vieze ouwe vent.
Edit; waarom kan ik geen plaatjes meer posten?
This post was edited by CorvX on Sep 10 2008 02:39pm