d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vriend(in) Of Vrienden/vriendinnen? > Als je écht moest kiezen..
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 4,334.10
May 13 2006 11:53am
vriendin natuurlijk

vrienden heb je geen moer aan tongue.gif
ze zuipen je bier leeg
gaan er met je vriendin vandoor
en als je ze echt nodig hebt???
dan zijn ze er niet :-)

cool.gif cool.gif cool.gif

This post was edited by dragonmule on May 13 2006 11:56am
Banned
Gold: 7.29
May 13 2006 12:00pm
Quote (dragonmule @ Sat, 13 May 2006, 19:53)
vriendin natuurlijk

ze zuipen je bier leeg

Eh, dan heb je best wel een raar type vrienden volgens mij mellow.gif
Member
Gold: 0.00
May 13 2006 10:08pm
Quote (dragonmule @ Sat, May 13 2006, 05:53pm)
vriendin natuurlijk

ze zuipen je bier leeg

Dat ligt gewoon aan het soort vrienden wat je hebt...

Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
May 14 2006 03:19am
Quote (Timo_O @ Sat, 13 May 2006, 19:00)
Quote (dragonmule @ Sat, 13 May 2006, 19:53)
vriendin natuurlijk

ze zuipen je bier leeg

Eh, dan heb je best wel een raar type vrienden volgens mij mellow.gif

Ze drinken je bier leeg, ja!
Gaan er met je vriendin vandaar, nee!
Als ik ze nodig heb zijn ze er, ja!

Best rare vrienden heeft hij dan ja..
Member
Gold: 897.00
May 14 2006 12:12pm
Als ik in de situatie gedwongen word door m'n vrienden of m'n vriendin, om een keuze te maken, dan lijkt het me duidelijk dat degene die mij dwingt die keuze te maken, van mij de schijt kan krijgen. Maar dat gebeurt toch niet.
Maargoed, hypothetisch; ik ga d'r niet vanuit dat ik die keuze ooit moet maken, maar zou 'm wel heel moeilijk vinden.
Ik verbaas me trouwens wel over het aantal mensen dat hier weinig tot geen waarde hecht aan vrienden blink.gif Zou echt niet zonder kunnen... wink.gif
Member
May 14 2006 12:47pm
Quote (Ricket @ Sun, May 14 2006, 06:12pm)
Als ik in de situatie gedwongen word door m'n vrienden of m'n vriendin, om een keuze te maken, dan lijkt het me duidelijk dat degene die mij dwingt die keuze te maken, van mij de schijt kan krijgen. Maar dat gebeurt toch niet.
Maargoed, hypothetisch; ik ga d'r niet vanuit dat ik die keuze ooit moet maken, maar zou 'm wel heel moeilijk vinden.
Ik verbaas me trouwens wel over het aantal mensen dat hier weinig tot geen waarde hecht aan vrienden blink.gif Zou echt niet zonder kunnen... wink.gif

Ik heb al vroeg geleerd dingen zelf voor elkaar te krijgen zonder hulp van anderen, dit maakt mij denkt ik onafhankelijk en solitair.
Member
Gold: 100.00
May 14 2006 02:38pm
vriendschappen duren vaak langer dan relaties met vriendjes/vriendinnetjes (in iedergeval voor mensen die diabloII spelen en of jonger dan ~30 jaar zijn wink.gif)

ik heb zelf ooit z'nbeetje al mijn vrienden laten vallen voor een relatie en daar heb ik achteraf veel spijt van gehad. heb wel geleerd wie me echte vrienden waren. de mensen die mijn fout accepteerde en me weer gewoon opnamen in de groep. zijn ook hoop mensen geweest die me daarna de rug toe gekeerd hebben (maarjah waren dat vrienden dan, d8 ik achteraf)

en 1 vs many is niet echt eerlijk. ik denk dat wanneer een vriendin mij de keuze zal stellen ik of je vrienden, dat ik haar dan gedag zeg want z'n vriendin wil ik niet me veder.

mensen die er voor je zijn zijn belangerijk of het nou je m8's zijn of je levenspartner.

Ik heb al vroeg geleerd dingen zelf voor elkaar te krijgen zonder hulp van anderen, dit maakt mij denkt ik onafhankelijk en solitair.

helemaal mee eens en gelukkig ben ik ook met die instelling opgevoed.
maar soms zal je wel eens in situaties belanden die je niet in je eentje aan kan. en om dat mensen om je heen te hebben die je een steuntje in de rug geven of een extra paar handen bieden... is niks mis mee toch?

This post was edited by Hellskin on May 14 2006 02:39pm
Member
Gold: 897.00
May 14 2006 03:34pm
Quote (Host_of_sorrow @ Sun, 14 May 2006, 20:47)

Maar zo bedoelde ik het niet tongue.gif Ik waardeer gewoon de tijd die ik met ze doorbreng, en heb een leuke tijd met ze. Zomers een barbeque met een stel vrienden bij iemand in de tuin bijvoorbeeld, dat zou ik echt missen :S Of van de zomer, als we naar Duitsland gaan, beetje 'rellen' tijdens het WK smile.gif Is toch een stuk minder leuk in m'n eentje tongue.gif

En van de negatieve kant bekeken: Als ik iets vervelends meemaak, in de privesfeer zeg maar, heb ik veel steun aan vrienden. Bijvoorbeeld als je relatie op de klippen loopt ofzo. Misschien dat jij zoiets dan liever in je eentje verwerkt (dat doen wel meer mensen) of misschien met familie, maar ik heb dan echt steun aan vrienden die me opvangen, ook in 'slechte tijden'.
Member
May 14 2006 03:56pm
helemaal mee eens en gelukkig ben ik ook met die instelling opgevoed.
maar soms zal je wel eens in situaties belanden die je niet in je eentje aan kan. en om dat mensen om je heen te hebben die je een steuntje in de rug geven of een extra paar handen bieden... is niks mis mee toch?

Tot nu toe nog nooit meegemaakt gelukkig.
Member
Gold: 432.15
May 14 2006 04:32pm
Makkie..

Kep veel aan mijn "echte" vrienden... Maar er is er maar 1 mijn hele wereld.. mijn moppie natuurlijk,,. moppie boven alles
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll