d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Grote Vraag ;) > Antwoord Xd
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 10 2008 03:22am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Sep 10 2008, 10:57am)
Dat jij een hoog Classic char HEBT, betekent niet dat wij noobs zijn; het betekent dat jij geen leven hebt.

Oh, en voor de discussie: LoD = wel PvM.




lod = geen pvm.

lekker in de throne staan geen skill hebben en leechen, niks hoeven casten = geen pvm
elke rand die net d2 speelt weet niet eens dat je, wanneer je een char maakt, dingen kan aan en af kruisen.
dus elke noob maakt lod ladder.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Sep 10 2008 03:34am
je bent uit je nek aant het zeiken , er is hier geen enkele realm pvm of pvp aleen , hoe kan lod pvm zijn terwijl je kunt duellen? leg dit eens uit ?

ik spele enkel pvm ( IK HAAT PVM ) om men pvps te lvlen , EN JA ik speel lod

e : ik heb ook classic soso 86 en classic hamer 71 die nog moet lvlen , ben ik nu half noob en half pro? wat een bulshit ben je hier toch aan het verkopen

This post was edited by cranium-sf on Sep 10 2008 03:36am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 10 2008 03:41am
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 10 Sep 2008, 11:22)
lod = geen pvm.

lekker in de throne staan geen skill hebben en leechen, niks hoeven casten = geen pvm
elke rand die net d2 speelt weet niet eens dat je, wanneer je een char maakt, dingen kan aan en af kruisen.
dus elke noob maakt lod ladder.


Oh, een spelfout. Ik ben erbij! Te vaak je zin veranderen breekt je een keer op.

PvM = Player Versus Monster. Volgens mij speel je tegen monsters als je in de throne staat. Am I wrong?

This post was edited by Wuben[NM] on Sep 10 2008 03:41am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 10 2008 06:39am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Sep 10 2008, 11:41am)
Oh, een spelfout. Ik ben erbij! Te vaak je zin veranderen breekt je een keer op.

PvM = Player Versus Monster. Volgens mij speel je tegen monsters als je in de throne staat. Am I wrong?


verander het woordje player eens met bot.
en iedereen leeched rustig in die runs.
maakt 80% geen pvm
dan heb je nog 20 over waarvan er zeker goede baal games gemaakt worden,
maar meer dan de helft van dat game zijn alsnog lod noob leechers.
Heb je een productieve kant van 10%.. waarschijnlijk minder.
De rest is te druk bezig met vragen in een channel of een andere random hem ancients nm kan helpen.
ook alle items op lod, en dat is ook de rede waarom het geen drol kost, is vanwege bots.
lekkere economie..
en de non-bot users op lod huppelen er naief achteraan, want zij hebben "fun"
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 10 2008 06:53am
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 10 Sep 2008, 14:39)
verander het woordje player eens met bot.
en iedereen leeched rustig in die runs.
maakt 80% geen pvm
dan heb je nog 20 over waarvan er zeker goede baal games gemaakt worden,
maar meer dan de helft van dat game zijn alsnog lod noob leechers.
Heb je een productieve kant van 10%.. waarschijnlijk minder.
De rest is te druk bezig met vragen in een channel of een andere random hem ancients nm kan helpen.
ook alle items op lod, en dat is ook de rede waarom het geen drol kost, is vanwege bots.
lekkere economie..
en de non-bot users op lod huppelen er naief achteraan, want zij hebben "fun"


Wellicht hebben sommige mensen ook nog lol in dit spel door het te spelen ipv zoveel mogelijk runs voor XP te doen?

Mag ik vragen wat jij allemaal doet om je Classic char wat lvls hoger te krijgen?

Edit: nog een vraag: welk gedeelte van monsters doodmaken voor XP behoort niet tot PvM?

This post was edited by Wuben[NM] on Sep 10 2008 06:53am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 10 2008 07:13am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Sep 10 2008, 02:53pm)
Wellicht hebben sommige mensen ook nog lol in dit spel door het te spelen ipv zoveel mogelijk runs voor XP te doen?

Mag ik vragen wat jij allemaal doet om je Classic char wat lvls hoger te krijgen?

Edit: nog een vraag: welk gedeelte van monsters doodmaken voor XP behoort niet tot PvM?


antwoord op eerste vraag:
mezelf onderscheiden van noobs.

antwoord op tweede vraag:
dat is dus de grens van noob-pro, maar er is geen grens want dat loopt geleidelijk aan over.

al zou ik een schating moeten doen, dan vind ik lvl95 en hoger op lod pvm.
rest is of pvp, of bot exped.
pro gedeelte daarvan is minimaal, maar zijn lastig te vinden tussen alle hack users.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 10 2008 07:21am
Je hebt een rare definite van PvM en PvP.

PvM = je speelt tegen de computer.
PvP = je speelt tegen andere spelers.

Er bestaan geen pro's en noobs in dit spel. Het wordt niet competitief gespeeld, dus pro's bestaan niet. Iemand een noob vinden is iets wat jij vindt, dat staat los van wat de menigte vindt.

PvM staat los van of je een bot hebt, of je een hoog lvl hebt of wat dan ook. Als je monsters doodmaakt, speel je PvM.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 10 2008 07:31am
Het gekke is, Blizzard noemt het geeneens PvM meer. ;(
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 10 2008 07:34am
PvAI
Member
Posts: 561
Joined: Sep 5 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 10 2008 07:53am
t4i
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll