Quote (Host_of_sorrow @ Wed, 10 May 2006, 16:55)
Het feit dat jij denkt dat het een poging tot beledigen zegt ook al genoeg.
Wat was het dan? Een compliment?
Ikvoel geen behoefte om mijn intelligentie te tonen, dat doe ik wel op mijn werk waar het zin heeft, niet hier waar het niveau van de discussies niet hoger ligt dan het vriespunt.
Je moet geen commentaar geven over zaken waarvan je zelf niet bewezen hebt dat je ze zelf beter kan. Maar als je behoefte hebt aan een tot jouw normen behorende "degelijke" discussie, voel je vrij om een interessant topic te maken, en wanneer het topic ook mij interesseert zou ik het een eer vinden om jouw diep verborgen intellect te ontdekken.
Ik snap ook eerlijk gezegt niet dat je met dit weer zin hebt om te klootzakken op een 1 of ander forum:P
Examens. Je moet er niet vanuit gaan dat wanneer ik geen examens zou hebben, binnen zou zitten.
Quote (Xepolite)
Quote (¢?NNI)
Wellicht niet, maar dat was het ook net. Ik trachtte een juist beeld te krijgen van wat jij verstaat onder "belachelijk maken van mensen die erom vragen". Ik haalde dan ook een hypothese aan en vroeg je of die strookte met de realiteit.
Maar anyway, hoe gaat dat dan meestal wel in de praktijk?
Goed, goed dan.
Persoon Y: Hai! De aarde is plat!!!
Persoon Xepo: Nee, want zus en zo.
Persoon Y: OMG wat ben jij fucking dom, ik ben master Ik p00n jou!
Persoon Xepo: [insert random flame]
In a nutshell zeg maar, yay.
En wat bereik je daar dan zoal mee?
Quote (Xepolite)
Quote (¢?NNI)
de aanleiding van een bepaald gedrag kan dat bepaalde gedrag inderdaad rechtvaardigen, maar ik zie nog steeds niet in wat dat met het onderwerp te maken heeft?
Het onderwerp gaat gepaard met een ingesteldheid toch? Bij een serieuze discussie past een "niet willen" begrijpen ingesteldheid niet, eigenlijk past dat nooit, maar bij minder serieuze dingen (lees computerspelletjes) komt het maar al te vaak voor. In zovere heeft gedrag dus te maken met onderwerp.
Het probleem is, dat de scheiding tussen wat mensen beoordelen als enerzijds "serieuze" en anderzijds "niet-serieuze" onderwerpen gebaseerd is op subjectiviteit. Maar vind je ook niet dat reageren op een hardere manier in discussies die gaan over wat jij interpreteert als "serieuze" onderwerpen van meer belang en nut is dan je "druk maken" over iets zinloos?
Quote (Xepolite)
Err.. dus als ik het goed begrijp is het ironisch dat ik andere mensen probeer te verbeteren als ze iets in mijn ogen fout doen? Sorry als je dit niet bedoeld maar dit is wat ik ervan kon maken. :S
Xepolite: "OMG hij post crap [insert random flame]"
Dąt is in jouw ogen correct.
Moderator: "Och, xepolite spamt/flamed *warn*"
Dąt is in jouw ogen incorrect.
Maar waar is de logica?
Quote (Tha_axid)
als je zo graag wil discussiėren, zoek dan een discussie-forum op, of ga op een discussieerclub,
Als je zo graag dwars wilt liggen, realiseer dan dat wat je uitkraamt beter niet uit op niks gebaseerde bullshit bestaat. Discussiėren is toegelaten, of kan je misschien een regel tonen waar staat dat dat niet zo is? Nee? Spijtig.
Quote (Tha_axid)
soms begint da egt irritant te worden, altijd maar die pagina's lange discussies,
en iets grappigs of leuks komt er ook nie egt uit,
"Ja! En iets dat niet "grappig", "leuk" of "entertaining" is kan mijn oppervlakkig onwetend puberaal karakter niet verdragen!"
Ga maar lekker terug Diablo spelen, daar heb je misschien nuttigere dingen te zeggen.
Quote (Tha_axid)
srry als ik hier weer een regel overtreed, maar da zal dan maar -.-
"sorry"? Voor wie? Jezelf?
Of denk je dat er buiten jezelf nog iemand inzit met of je al dan niet gewaarschuwd zou worden voor die post?
Quote (LittlePrincess)
Hehe, canni hou op met jezelf te bewijzen, iedereen weet dat je een mietje bent.
Ja, leuk hoor jongen. Ga jij maar lekker mensen "mietjes" noemen terwijl je ongeduldig in je PVP forum wacht tot een andere nerd een foutieve stelling over een belachelijk computerspelletje geeft, zodat je jezelf kan bewijzen tegenover je vele e-friends met je nuttige spelletjeskennis. Da's flink.

Grappig trouwens dat iedereen denkt dat ik me probeer te "bewijzen", terwijl ik hier een van de enigen ben die
1) geen diablo/andere spelletjes speelt
2) hier niet is om e-friends te maken
Al wat ik zie is een groepje gefrustreerde e-pubers, die zich storen aan het feit dat ik zo nu en dan de hele Diablo-scene in het belachelijke trek, en die zich storen aan het feit dat ik het in de meeste gevallen bij het rechte eind heb. En als ik kijk naar wat voor personen me aanvallen....
Xepolite: vindt het "lollig" andere nerds uit te lachen vanwege hun visie op een computerspelletje
Host_of_sorrow: een (volwassen?) persoon die ongetwijfeld grote verborgen intellectuele capaciteit achterhoudt, maar ze enkel bovenhaalt wanneer ehm... ja? Wanneer?
Tha_Axid: een jongetje dat helemaal gefrustreerd is omdat ik op dit forum vertelde hoe hij meende zelfmoord te plegen nadat hij gebanned werd in het fameuze spelletje waar zijn hele leven op gebaseerd is.
LittlePrincess: noemt mij in de eerste zin een mietje, en in de tweede is hij bezig over een interessant topic in het *PVP* forum? ....Right!
Hilarisch!