d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xepolite, In Godsnaam! > Of in wie zijn naam dan ook!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
May 10 2006 01:50pm
opgezet.

kep allemaal opgezette dieren wink.gif

This post was edited by Host_of_sorrow on May 10 2006 01:50pm
Banned
Warn: 100%
May 10 2006 05:15pm
Quote (Host_of_sorrow @ Wed, May 10 2006, 07:50pm)
opgezet.

kep allemaal opgezette dieren wink.gif

PHR34CK!1

Hehe, canni hou op met jezelf te bewijzen, iedereen weet dat je een mietje bent.

Xepolite, waarom ben je van plan om ervandoor te gaan nadat je je guide gepost hebt? sad.gif
We hebben meer mensen zoals jij en Morotsjos (GIFF) nodig wink.gif

Trouwens, je weet dit vast al, maar er gaat een interessante topic rond in de pvp section...

- LP
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 11 2006 01:43am
Quote (LittlePrincess @ Thu, 11 May 2006, 00:15)

Xepolite, waarom ben je van plan om ervandoor te gaan nadat je je guide gepost hebt? sad.gif
We hebben meer mensen zoals jij en Morotsjos (GIFF) nodig wink.gif

Trouwens, je weet dit vast al, maar er gaat een interessante topic rond in de pvp section...

- LP

He Thanks smile.gif
Voornamelijk omdat ik binnenkort begin aan mn studie diergeneeskunde. Met andere woorden, bai bai tijd happy.gif Maar we zien wel.

Interresant topic in de pvp forums? OMG GIEB! Ik kijk nooit zo vaak rond daar, toch meestal alleen maar kinderen die zeggen "xx OWNED by yy" en dat vervolgens onderbouwen met nietszeggende screenshots lol.
Member
May 11 2006 05:45am
Quote (Host_of_sorrow @ Wed, 10 May 2006, 16:55)
Het feit dat jij denkt dat het een poging tot beledigen zegt ook al genoeg.

Wat was het dan? Een compliment?

Ikvoel geen behoefte om mijn intelligentie te tonen, dat doe ik wel op mijn werk waar het zin heeft, niet hier waar het niveau van de discussies niet hoger ligt dan het vriespunt.

Je moet geen commentaar geven over zaken waarvan je zelf niet bewezen hebt dat je ze zelf beter kan. Maar als je behoefte hebt aan een tot jouw normen behorende "degelijke" discussie, voel je vrij om een interessant topic te maken, en wanneer het topic ook mij interesseert zou ik het een eer vinden om jouw diep verborgen intellect te ontdekken.

Ik snap ook eerlijk gezegt niet dat je met dit weer zin hebt om te klootzakken op een 1 of ander forum:P

Examens. Je moet er niet vanuit gaan dat wanneer ik geen examens zou hebben, binnen zou zitten.

Quote (Xepolite)
Quote (¢?NNI)
Wellicht niet, maar dat was het ook net. Ik trachtte een juist beeld te krijgen van wat jij verstaat onder "belachelijk maken van mensen die erom vragen". Ik haalde dan ook een hypothese aan en vroeg je of die strookte met de realiteit.

Maar anyway, hoe gaat dat dan meestal wel in de praktijk?

Goed, goed dan.

Persoon Y: Hai! De aarde is plat!!!
Persoon Xepo: Nee, want zus en zo.
Persoon Y: OMG wat ben jij fucking dom, ik ben master Ik p00n jou!
Persoon Xepo: [insert random flame]

In a nutshell zeg maar, yay.

En wat bereik je daar dan zoal mee?

Quote (Xepolite)
Quote (¢?NNI)
de aanleiding van een bepaald gedrag kan dat bepaalde gedrag inderdaad rechtvaardigen, maar ik zie nog steeds niet in wat dat met het onderwerp te maken heeft?

Het onderwerp gaat gepaard met een ingesteldheid toch? Bij een serieuze discussie past een "niet willen" begrijpen ingesteldheid niet, eigenlijk past dat nooit, maar bij minder serieuze dingen (lees computerspelletjes) komt het maar al te vaak voor. In zovere heeft gedrag dus te maken met onderwerp.

Het probleem is, dat de scheiding tussen wat mensen beoordelen als enerzijds "serieuze" en anderzijds "niet-serieuze" onderwerpen gebaseerd is op subjectiviteit. Maar vind je ook niet dat reageren op een hardere manier in discussies die gaan over wat jij interpreteert als "serieuze" onderwerpen van meer belang en nut is dan je "druk maken" over iets zinloos?

Quote (Xepolite)
Err.. dus als ik het goed begrijp is het ironisch dat ik andere mensen probeer te verbeteren als ze iets in mijn ogen fout doen? Sorry als je dit niet bedoeld maar dit is wat ik ervan kon maken. :S

Xepolite: "OMG hij post crap [insert random flame]"
Dąt is in jouw ogen correct.

Moderator: "Och, xepolite spamt/flamed *warn*"
Dąt is in jouw ogen incorrect.

Maar waar is de logica?

Quote (Tha_axid)
als je zo graag wil discussiėren, zoek dan een discussie-forum op, of ga op een discussieerclub,

Als je zo graag dwars wilt liggen, realiseer dan dat wat je uitkraamt beter niet uit op niks gebaseerde bullshit bestaat. Discussiėren is toegelaten, of kan je misschien een regel tonen waar staat dat dat niet zo is? Nee? Spijtig.

Quote (Tha_axid)
soms begint da egt irritant te worden, altijd maar die pagina's lange discussies,
en iets grappigs of leuks komt er ook nie egt uit,

"Ja! En iets dat niet "grappig", "leuk" of "entertaining" is kan mijn oppervlakkig onwetend puberaal karakter niet verdragen!"
Ga maar lekker terug Diablo spelen, daar heb je misschien nuttigere dingen te zeggen.

Quote (Tha_axid)
srry als ik hier weer een regel overtreed, maar da zal dan maar -.-

"sorry"? Voor wie? Jezelf?
Of denk je dat er buiten jezelf nog iemand inzit met of je al dan niet gewaarschuwd zou worden voor die post?

Quote (LittlePrincess)
Hehe, canni hou op met jezelf te bewijzen, iedereen weet dat je een mietje bent.

Ja, leuk hoor jongen. Ga jij maar lekker mensen "mietjes" noemen terwijl je ongeduldig in je PVP forum wacht tot een andere nerd een foutieve stelling over een belachelijk computerspelletje geeft, zodat je jezelf kan bewijzen tegenover je vele e-friends met je nuttige spelletjeskennis. Da's flink. wink.gif

Grappig trouwens dat iedereen denkt dat ik me probeer te "bewijzen", terwijl ik hier een van de enigen ben die
1) geen diablo/andere spelletjes speelt
2) hier niet is om e-friends te maken

Al wat ik zie is een groepje gefrustreerde e-pubers, die zich storen aan het feit dat ik zo nu en dan de hele Diablo-scene in het belachelijke trek, en die zich storen aan het feit dat ik het in de meeste gevallen bij het rechte eind heb. En als ik kijk naar wat voor personen me aanvallen....

Xepolite: vindt het "lollig" andere nerds uit te lachen vanwege hun visie op een computerspelletje
Host_of_sorrow: een (volwassen?) persoon die ongetwijfeld grote verborgen intellectuele capaciteit achterhoudt, maar ze enkel bovenhaalt wanneer ehm... ja? Wanneer?
Tha_Axid: een jongetje dat helemaal gefrustreerd is omdat ik op dit forum vertelde hoe hij meende zelfmoord te plegen nadat hij gebanned werd in het fameuze spelletje waar zijn hele leven op gebaseerd is.
LittlePrincess: noemt mij in de eerste zin een mietje, en in de tweede is hij bezig over een interessant topic in het *PVP* forum? ....Right!

Hilarisch! wink.gif
Member
May 11 2006 06:00am
Host_of_sorrow: een (volwassen?) persoon die ongetwijfeld grote verborgen intellectuele capaciteit achterhoudt, maar ze enkel bovenhaalt wanneer ehm... ja? Wanneer

Ik zou zo 1.2.3 voorbeelden kunnen laten zien, maar heb ik daar de behoefte aan?

Je kan beter naar jezelf kijken, je komt op een forum waar je absoluut geen enkel verband mee hebt een beetje klootzakken, dan kan ik je toch wel classificeren als een nerdje wat niets beters te doen heeft.
Member
May 11 2006 06:40am
goed gezegt Host_of_sorrow happy.gif
Member
Gold: 5,901.42
May 11 2006 06:48am
@canni, ik ben absoluut nie gefrustreerd doordat jij dat gezegt hebt...
ik speel ook geen diablo meer
en da srry was voor degene die last van die post hadde
ik ga verder nix zegge, omdat dit utzelfde is waar ik ut net of had

This post was edited by Tha_Axid on May 11 2006 06:48am
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 11 2006 06:57am
Quote (¢?NNI)
En wat bereik je daar dan zoal mee?

De reacties zijn hilarisch. Nee, ik ben niet de enige die dat vind.

Quote (¢?NNI)
Het probleem is, dat de scheiding tussen wat mensen beoordelen als enerzijds "serieuze" en anderzijds "niet-serieuze" onderwerpen gebaseerd is op subjectiviteit. Maar vind je ook niet dat reageren op een hardere manier in discussies die gaan over wat jij interpreteert als "serieuze" onderwerpen van meer belang en nut is dan je "druk maken" over iets zinloos?

Uiteraard, maar ben ik nou echt de enige die het verschil niet ziet in ernst tussen bijvoorbeeld een debat over de doodstraf en een over of je wel of niet xx IAS nodig hebt voor een Assassin?

Ik heb geleerd om tijdens debatten niet te emotioneel te worden. In tekst-vorm vertaald dat zich, in mijn ogen, naar het overmatig gebruik van HOOFDLETTERS, uitroeptekens!! en "koosnaampjes". Uiteraard ga je beginnen over "in mijn ogen". Vergeet niet dat toen jij die dingen gebruikte in onze discussies ik je vriendelijk verzocht ermee op te houden in plaats van direct naar een "superieure" te rennen. Zie je het verschil in "kinderachtig gedrag", waarover je begon?

Quote (¢?NNI)
Xepolite: "OMG hij post crap [insert random flame]"
Dąt is in jouw ogen correct.

Moderator: "Och, xepolite spamt/flamed *warn*"
Dąt is in jouw ogen incorrect.

Maar waar is de logica?

Zoals je zelf ook vind kan iets een bepaald gedrag rechtvaardigen. Enkel kijken naar een resultaat, zonder te kijken naar aanleiding is dus niet juist. Je zou de database erop kunnen nalezen, ik flame nooit zonder aanleiding.

Quote (¢?NNI)
En als ik kijk naar wat voor personen me aanvallen....
Xepolite: vindt het "lollig" andere nerds uit te lachen vanwege hun visie op een computerspelletje

Mag ik je eraan herinneren dat jij degene bent die mij aanvalt? Je samenvatting is overigens wel heel kort door de bocht.

This post was edited by xepolite on May 11 2006 07:00am
Member
May 11 2006 07:37am
Quote (Host_of_sorrow @ Thu, 11 May 2006, 13:00)
Host_of_sorrow:een (volwassen?) persoon die ongetwijfeld grote verborgen intellectuelecapaciteit achterhoudt, maar ze enkel bovenhaalt wanneer ehm... ja?Wanneer

Ik zou zo 1.2.3 voorbeelden kunnen laten zien, maar heb ik daar de behoefte aan?

De vraag is: "heb je de mogelijkheden?"

Quote (Host_of_sorrow @ Thu, 11 May 2006, 13:00)
Je kan beter naar jezelf kijken, je komt op een forum waar je absoluut geen enkel verband mee hebt een beetje klootzakken, dan kan ik je toch wel classificeren als een nerdje wat niets beters te doen heeft.

Haha.
Vooral dat laatste deel vind ik heerlijk. "dan kan ik je toch wel classificeren als een nerdje wat niets beters te doen heeft"

Iemand die mij een nerd noemt terwij hij zelf een diablo figuurtje in zijn signature heeft staan is een hypocriet. Ik maak 2 posts per dag. Dat is hooguit 10 minuutjes. Kijk even naar je hele Diablo-bezigheid. Ook 10 minuutjes per dag?
Laat me ook duidelijk maken dat ik momenteel examens heb, wat eigenlijk het enige is dat aanleiding geeft om hier te posten.

Ik merk dat drogehond zich ook bij de nerdinvasie inlijft?
"trusted members
are
SoL members

reneisgoed1 => ownage => 10fg thx m8"
Genoeg gezegd.

Tha_Axid:
1) waarom loog je er dan eerst over?
2) wie had volgens jou last van je post?

Quote (Xepolite)
De reacties zijn hilarisch. Nee, ik ben niet de enige die dat vind.

Geef ik je gelijk in. Hoewel ik van mening ben dat een idioot die wat onzin post minder leuk is om bezig te zien dan 4 verschillende mensen die overstuur zijn omdat ik wat slechts over hun spelletje zei.

Quote (Xepolite)
Uiteraard, maar ben ik nou echt de enige die het verschil niet ziet in ernst tussen bijvoorbeeld een debat over de doodstraf en een over of je wel of niet xx IAS nodig hebt voor een Assassin?

Ik ben er nochtans zeker van dat er op dit forum veel mensen te vinden zijn die dat van die Assasin belangrijker vinden dan de doodstraf. Het is allemaal subjectief.

Quote (Xepolite)
Ik heb geleerd om tijdens debatten niet te emotioneel te worden. In tekst-vorm vertaald dat zich, in mijn ogen, naar het overmatig gebruik van HOOFDLETTERS, uitroeptekens!! en "koosnaampjes". Uiteraard ga je beginnen over "in mijn ogen". Vergeet niet dat toen jij die dingen gebruikte in onze discussies ik je vriendelijk verzocht ermee op te houden in plaats van direct naar een "superieure" te rennen. Zie je het verschil in "kinderachtig gedrag", waarover je begon?

True. Toch kan ik niet begrijpen dat je zo'n dingen niet gewoon kan negeren, of weglachen. Het is zo dat wanneer ik iets in hoofdletters zet, vet, uitroeptekens, een bijnaampje geef, dat enkel en alleen doe om iets te benadrukken. Wanneer ik iets duidelijk maak, en ik moet mezelf herhalen, doe ik dat door extra veel nadruk te leggen op het feit dat ik het al eerder gezegd heb.

Quote (Xepolite)
Zoals je zelf ook vind kan iets een bepaald gedrag rechtvaardigen. Enkel kijken naar een resultaat, zonder te kijken naar aanleiding is dus niet juist. Je zou de database erop kunnen nalezen, ik flame nooit zonder aanleiding.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar als er regels zijn die het tegendeel pleiten valt zoiets niet te rechtvaardigen. (klinkt allemaal heel belangrijk, is maar een forum)

Quote (Xepolite)
Mag ik je eraan herinneren dat jij degene bent die mij aanvalt? Je samenvatting is overigens wel heel kort door de bocht.

Ik heb nooit de intenties had om je aan te vallen, hoewel dat misschien wel zo lijkt. En ik zeg enkel dat ik het belachelijk vind wat je in die diablo fora doet. Voor de rest praat ik niet slecht over je, jij bent een van de enige op dit forum die op een behoorlijk niveau kan discussiėren. Buiten Host_of_sorrow gerekend dan, die ongetwijfeld nog veel beter kan doen dan "OMG ¢?NNI doet zich intellectueel voor. Ik ben intellectueel maar ik toon het niet hier. Waarom? Ehm. Daar heb ik de behoefte niet aan!", een LittlePrincess "OMG ¢?NNI is een mietje, HEyy nieuw topic in PVP forum, hoera!", en de rest van dat stelletje nerds.
Member
May 11 2006 07:43am
Haha.
Vooral dat laatste deel vind ik heerlijk. "dan kan ik je toch wel classificeren als een nerdje wat niets beters te doen heeft"

Iemand die mij een nerd noemt terwij hij zelf een diablo figuurtje in zijn signature heeft staan is een hypocriet. Ik maak 2 posts per dag. Dat is hooguit 10 minuutjes. Kijk even naar je hele Diablo-bezigheid. Ook 10 minuutjes per dag?
Laat me ook duidelijk maken dat ik momenteel examens heb, wat eigenlijk het enige is dat aanleiding geeft om hier te posten.

Ja want het Onderwerp op deze forum gaat voor een grote deel over diablo, dus is het neerzetten van een diablo character is relevant, zonder een diepe gedachte erachter.

Het feit dat jij binnen blijft om examens te leren zegt al genoeg, als je hele jaar oplet dan hoef je niet eens te leren, maar dat zal wel aan mij liggen..

This post was edited by Host_of_sorrow on May 11 2006 07:47am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll