d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Oke Dit Is Lelijk > Waarom Heeft Cptjenjen Warn?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Sep 1 2008 05:17am
Quote (JurK. @ Mon, 1 Sep 2008, 11:41)
psv wordt verbonden met boeren omdat het brabanders zijn? echt hoe mensen over brabanders denken is werkelijkwaar belachelijk.


brabanders zijn boeren, komt door dat idiote accent,maaar buite dat ist wel ok in brabant, net als overal
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 1 2008 05:31am
Quote (JurK. @ Mon, 1 Sep 2008, 12:41)
psv wordt verbonden met boeren omdat het brabanders zijn? echt hoe mensen over brabanders denken is werkelijkwaar belachelijk.


Brabanders zijn vrij anders. Ik ben, op uitzonderingen na, niet zo heel gek op Brabanders.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 1 2008 05:33am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 1 Sep 2008, 12:31)
Brabanders zijn vrij anders. Ik ben, op uitzonderingen na, niet zo heel gek op Brabanders.
Aaah, sommige zijn inderdaad kei leuk.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 05:46am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 1 Sep 2008, 13:31)
Brabanders zijn vrij anders. Ik ben, op uitzonderingen na, niet zo heel gek op Brabanders.


ik wist wel dat je me mag

brabant heeft echt wel het minste accent in heel nederland

limburg heeft een kut accent

tis wel ieder dorp ander accent maar als je in de stad komt is er niets aan de hand
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 1 2008 05:48am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 1 Sep 2008, 13:46)
ik wist wel dat je me mag

brabant heeft echt wel het minste accent in heel nederland

limburg heeft een kut accent

tis wel ieder dorp ander accent maar als je in de stad komt is er niets aan de hand


Bullshit, Brabant heeft een flink accent. Enige accentloze mensen in Nederland zijn Haarlemmers.

Je weet het; geen haarlemmerdijkies hè.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 05:52am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 1 Sep 2008, 13:48)
Bullshit, Brabant heeft een flink accent. Enige accentloze mensen in Nederland zijn Haarlemmers.

Je weet het; geen haarlemmerdijkies hè.


oke we hebben een vreemd taal gebruik maar we hebben geen GGhey of eRRR of dergelijke we hebben gewoon vreemde woorden zoals kei en aangereden en hedde gij da^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 1 2008 05:54am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 1 Sep 2008, 13:52)
oke we hebben een vreemd taal gebruik maar we hebben geen GGhey of eRRR of dergelijke we hebben gewoon vreemde woorden zoals kei en aangereden en hedde gij da^


Brabanders hebben een rare G en een normale R. Ligt er maar net aan waar je vandaan komt, wat je normaal vindt.

Ik heb de R uit Brabant overgenomen, maar daar is het bij gebleven. Nu heb ik alles hard; the best of both worlds.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 1 2008 07:42am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 1 Sep 2008, 13:54)
Nu heb ik alles hard; the best of both worlds.


Best of three worlds.
Je hebt namelijk ook mijn hart.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 08:14am
jullie luisteren zeker veel naar mika samen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 1 2008 08:15am
Quote (WemyNM @ Mon, 1 Sep 2008, 15:42)
Best of three worlds.
Je hebt namelijk ook mijn hart.


Als je dit zegt, heb je mij hard.

Badboy, you are beautiful.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll