d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Iedereen Uit Dutch Forum > Nee Ik Ben Niet .....................
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 1 2008 02:18am
Quote (mrs.piggy @ Mon, Sep 1 2008, 10:13am)
Conclusie: ik ben sexy.


trek je een foute conclusie uit.
correcte antwoord zou zijn geweest......:

google weet niks..

Quote (mrs.piggy @ Mon, Sep 1 2008, 10:13am)
Wat is het probleem met naar school gaan?
Ben jij nooit naar school geweest misschien? Of ben je gewoon jaloers?


ik ben helaas wel naar school gegaan..
nooit naar me zin gehad
school is een mooie fabriek om allemaal het zelfde product op de markt te brengen.
Member
Posts: 10,103
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Sep 1 2008 02:25am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 1 2008, 09:18am)
ik ben helaas wel naar school gegaan..
nooit naar me zin gehad
school is een mooie fabriek om allemaal het zelfde product op de markt te brengen.


Heb je dan niet verder gestudeerd?
En ik dacht dat school zorgde voor een grotere welvaart door middel van meer opgeleide personen.
Het lijkt me wel z'n nut te hebben.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 1 2008 02:40am
Quote (mrs.piggy @ Mon, Sep 1 2008, 10:25am)
Heb je dan niet verder gestudeerd?
En ik dacht dat school zorgde voor een grotere welvaart door middel van meer opgeleide personen.
Het lijkt me wel z'n nut te hebben.


nut voor de massa ofc.

en ja ik heb ook verder gestudeerd.
maar mijn school geschiedenis is niet iets wat heel interessant is.
gymnasium1 -> VWO2 -> HAVO3 -> HAVO3 -> MBO4 lab techniek (3jaar) HBOlab techniek (2.5jaar)
Member
Posts: 10,103
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Sep 1 2008 02:43am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 1 2008, 09:40am)
nut voor de massa ofc.

en ja ik heb ook verder gestudeerd.
maar mijn school geschiedenis is niet iets wat heel interessant is.
gymnasium1 -> VWO2 -> HAVO3 -> HAVO3 -> MBO4 lab techniek (3jaar) HBOlab techniek (2.5jaar)


En die massa zorgt ervoor dat de levensstandaard stijgt.

Ik weet maar weinig van de nederlandse studierichtingen om eerlijk te zijn.
Maar wat ben je dan nu geworden? Laborant ofzo?
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 1 2008 02:51am
Quote (mrs.piggy @ Mon, Sep 1 2008, 10:43am)
En die massa zorgt ervoor dat de levensstandaard stijgt.

Ik weet maar weinig van de nederlandse studierichtingen om eerlijk te zijn.
Maar wat ben je dan nu geworden? Laborant ofzo?


analist, ff wat hoger dan laborant.

als je nagaat wat ik heb geleerd en wat ik daarvan tegenwoordig in de praktijk toepas...
denk dat je op 15% zit.. want het meeste leer je op de werkplek zelf.
en door de dingen in het echte leven te ervaren en uitproberen.

frans, duits, geschiedenis, latijn, grieks, economie, biologie, zelfs de vakken die ik nu als beroep uitoefen (scheikunde, wiskunde, natuurkunde) waren voor meer dan de helft zinloze informatie.
tel all die f*cking uren les bijelkaar op en kijk hoeveel tijd school loopt te verneuken.
om het maar niet over de vakken tekenen, techniek en handarbeid te hebben...

heb je een standaard breezer slet die met handarbeid in de klei moet graven, terwijl zij al vanaf haar 8ste weet dat ze een beauty-salon wilt openen..
en zo heb je TE veel voorbeelden van verloren tijd.

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 1 2008 02:58am
Iemand werd gepest op school.
Member
Posts: 10,103
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Sep 1 2008 02:58am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 1 2008, 09:51am)
analist, ff wat hoger dan laborant.

als je nagaat wat ik heb geleerd en wat ik daarvan tegenwoordig in de praktijk toepas...
denk dat je op 15% zit.. want het meeste leer je op de werkplek zelf.
en door de dingen in het echte leven te ervaren en uitproberen.

frans, duits, geschiedenis, latijn, grieks, economie, biologie, zelfs de vakken die ik nu als beroep uitoefen (scheikunde, wiskunde, natuurkunde) waren voor meer dan de helft zinloze informatie.
tel all die f*cking uren les bijelkaar op en kijk hoeveel tijd school loopt te verneuken.
om het maar niet over de vakken tekenen, techniek en handarbeid te hebben...

heb je een standaard breezer slet die met handarbeid in de klei moet graven, terwijl zij al vanaf haar 8ste weet dat ze een beauty-salon wilt openen..
en zo heb je TE veel voorbeelden van verloren tijd.


Da's wel waar. Je krijgt veel vakken die overbodig zijn, maar naar het schijnt helpen deze bij de verdere ontwikkeling van het geheugen.
Maar je kan moeilijk voor elke persoon een individuele richting gaan uitvinden, lijkt me gekkewerk.

En ik kan je alleen maar gelijk geven dat je het meeste op de werkplek zelf leert. Maar toch zal de school je een degelijke basis meegeven waardoor je jezelf verder kan ontplooien op je werk wat uiteindelijk ook de bedoeling is.

Kan je ff zeggen wat je dan zoal moet doen op je werk? Lijkt me wel nog boeiend, analist.

This post was edited by mrs.piggy on Sep 1 2008 02:59am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 03:11am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 1 Sep 2008, 10:58)
Da's wel waar. Je krijgt veel vakken die overbodig zijn, maar naar het schijnt helpen deze bij de verdere ontwikkeling van het geheugen.
Maar je kan moeilijk voor elke persoon een individuele richting gaan uitvinden, lijkt me gekkewerk.

En ik kan je alleen maar gelijk geven dat je het meeste op de werkplek zelf leert. Maar toch zal de school je een degelijke basis meegeven waardoor je jezelf verder kan ontplooien op je werk wat uiteindelijk ook de bedoeling is.

Kan je ff zeggen wat je dan zoal moet doen op je werk? Lijkt me wel nog boeiend, analist.


zeker omdat het woordje anal erin zit..
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 1 2008 03:32am
Quote (Demonsangel @ Mon, Sep 1 2008, 10:58am)
Iemand werd gepest op school.

wie? jij? ik niet in iedergeval.

Quote (mrs.piggy @ Mon, Sep 1 2008, 10:58am)
Da's wel waar. Je krijgt veel vakken die overbodig zijn, maar naar het schijnt helpen deze bij de verdere ontwikkeling van het geheugen.
Maar je kan moeilijk voor elke persoon een individuele richting gaan uitvinden, lijkt me gekkewerk.

En ik kan je alleen maar gelijk geven dat je het meeste op de werkplek zelf leert. Maar toch zal de school je een degelijke basis meegeven waardoor je jezelf verder kan ontplooien op je werk wat uiteindelijk ook de bedoeling is.

Kan je ff zeggen wat je dan zoal moet doen op je werk? Lijkt me wel nog boeiend, analist.


ik werk op het lab bij de kerncentrale in Petten
mallinckrodt, tegenwoordig covidien
werk bestaat uit ongeveer 250 a 300 verschillende testen.
kunnen varieren van 10min tot 3dagen.
en aangezien de producten worden gebruikt in de verdere productie van radiactieve medicijnen,
is het nogal nauwkeurig werk.


Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 11:11am)
zeker omdat het woordje anal erin zit..

als dat de beste grap is die je kunt maken, kan je beter helemaal niet posten
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 1 2008 03:41am
Vakken zijn niet overbodig, het is niet omdat je een saai beroep als het jouwe doet dat je geen geschiedenis latijn of grieks nodig hebt.
Die vakken zijn gewoon blokvakken en trainen het geheugen, wat handig kan zijn bij geneeskunde bvb, ook al hebben ze er niets mee te maken.
Talen heb je in het algemeen nodig, iemand die zaagt over het feit dat hij frans heeft moeten leren is gewoon een lul.

Wat zou jij dan op die leeftijd gedaan hebben als je niet naar school hoefde? Nog wat meer classichc chars maken?

School is ook een "sociale bedoeling" , je hebt er vrienden en leert er mensen kennen.
Iemand die niet graag naar school gaat heeft vaak geen vrienden en/of werd gepest.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll