Quote (Demonsangel @ Mon, Sep 1 2008, 10:58am)
Iemand werd gepest op school.
wie? jij? ik niet in iedergeval.
Quote (mrs.piggy @ Mon, Sep 1 2008, 10:58am)
Da's wel waar. Je krijgt veel vakken die overbodig zijn, maar naar het schijnt helpen deze bij de verdere ontwikkeling van het geheugen.
Maar je kan moeilijk voor elke persoon een individuele richting gaan uitvinden, lijkt me gekkewerk.
En ik kan je alleen maar gelijk geven dat je het meeste op de werkplek zelf leert. Maar toch zal de school je een degelijke basis meegeven waardoor je jezelf verder kan ontplooien op je werk wat uiteindelijk ook de bedoeling is.
Kan je ff zeggen wat je dan zoal moet doen op je werk? Lijkt me wel nog boeiend, analist.
ik werk op het lab bij de kerncentrale in Petten
mallinckrodt, tegenwoordig covidien
werk bestaat uit ongeveer 250 a 300 verschillende testen.
kunnen varieren van 10min tot 3dagen.
en aangezien de producten worden gebruikt in de verdere productie van radiactieve medicijnen,
is het nogal nauwkeurig werk.
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 11:11am)
zeker omdat het woordje anal erin zit..
als dat de beste grap is die je kunt maken, kan je beter helemaal niet posten