d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > The Unholy Alliance Iii > Slayer, Amon Amarth, Trivium, Mastodon
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 1 2008 03:18am
Quote (CorvX @ Sun, Aug 31 2008, 08:27pm)
Oh ok gaaf, metallica al eens gezien. korn & slipknot niet, was 't een beetje vet?


yeah slipknot stond met honkbalknuppels op de trommels te beuken enzo was bruut

korn vond ik niet zo heel vet

en metallica dikke vuurwerk show erbij was echt fantastisch
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 1 2008 03:18am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Sep 1 2008, 05:40am)
Jannes, Frans Bauer en Jan Smit? unsure.gif


ga eens vrienden zoeken
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 03:23am
mischa... volgende keer als we beiden naar lowlands gaan moet miss iemand voorstellen nummers te delen ^

khad veelsteveel wiet bij ^
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 1 2008 05:33am
Quote (Mischa @ Mon, 1 Sep 2008, 09:18)
ga eens vrienden zoeken

Bestaat Slipknot überhaupt nog wel?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 1 2008 05:44am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 1 Sep 2008, 12:33)
Bestaat Slipknot überhaupt nog wel?
Hah, afgelopen maand hebben ze een nieuw album uitgebracht, "All Hope Is Gone".

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 1 2008 05:46am
Quote (Chlamydia @ Mon, 1 Sep 2008, 13:44)
Hah, afgelopen maand hebben ze een nieuw album uitgebracht, "All Hope Is Gone".


Ik zag die nieuwe clip laatst. Hoe die gast zingt.. fucking Starmaker-achtig. Dan wordt Remy weer boos als hij dat hoort.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 1 2008 05:48am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 1 Sep 2008, 12:46)
Ik zag die nieuwe clip laatst. Hoe die gast zingt.. fucking Starmaker-achtig. Dan wordt Remy weer boos als hij dat hoort.
Hehe, bedoel je qua presentatie? of puur z'n zang?

Ik vind de zanger erg goed, Corey Taylor. Mocht je ze niet kennen, check dan 'Stone Sour' eens, dezelfde gozer.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 1 2008 05:50am
Zijn zang. Fucking eng doen met die maskers, vuur en veel slow-mo en dan zo gay zingen. Nee, dan Dimmu of Darkthrone. Echte ruwe mannen.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 1 2008 05:57am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 1 Sep 2008, 12:50)
Zijn zang. Fucking eng doen met die maskers, vuur en veel slow-mo en dan zo gay zingen. Nee, dan Dimmu of Darkthrone. Echte ruwe mannen.
Uhuhuhhh, je bent zelf homo!!!!!

=[
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 1 2008 06:03am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 09:23am)
mischa... volgende keer als we beiden naar lowlands gaan moet miss iemand voorstellen nummers te delen ^

khad veelsteveel wiet bij ^


haha ja gaan we zeker doen volgend jaar

ik had ook een aantal grammetjes over ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll