Quote (Wuben[NM] @ Mon, 1 Sep 2008, 12:46)
Ik zag die nieuwe clip laatst. Hoe die gast zingt.. fucking Starmaker-achtig. Dan wordt Remy weer boos als hij dat hoort.
Hehe, bedoel je qua presentatie? of puur z'n zang?
Ik vind de zanger erg goed, Corey Taylor. Mocht je ze niet kennen, check dan 'Stone Sour' eens, dezelfde gozer.