Quote (Wuben[NM] @ Wed, Aug 27 2008, 04:30pm)
Monkey, waarom ontwijk je ALTIJD mijn punten?
Snap jij wel hoe het is om een discussie te voeren? Heb je überhaupt ooit wel eens op school gezeten?
hahaha,
grappemaker.
het enige wat jij doet is de tekst in delen opbreken en vervolgens je eigen opvattingen ertussen plaatsen.. oja en een beetje mieren neuken, waar eigenlijk geen mieren meer te vinden zijn.
sorry maar daar kan je weinig mee, en dan vraagt ik me dus af; snap jij wel hoe je een discussie moet voeren?
wat je zou moeten proberen, mocht je echt discussie willen voeren, is om een degelijk stukje tekst te schrijven met daarin
een intro, stukje over mijn mening, stukje over jouw mening, slot.
maar dat soort teksten schrijven heb je vast wel op school geleerd.
mocht ik dan alsnog geintereseerd zijn kan ik besluiten om daarop te reageren.
helaas 95% van jouw posts lijkt niet eens op discussie voeren,
eerder spelfouten corrigeren en normale posts uitdagen tot een soort van personal flame..
naja, daar doe ik niet aan mee.