d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Uitdaging Aan Alle Nederlanders # V.2 > Diablo 2 Eu Non Lad Duels
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Aug 30 2008 11:30am
Quote (Hustlegirl @ Thu, Aug 28 2008, 01:21am)
Die duffman blijft doorgaan met zijn ego strelen?


Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Aug 30 2008 03:18pm
waarom blijf je NL/BE-ers uitdagen ... bijna alle goeie BE/NL spelers staan op non-actief of zijn al jaren geleden gestopt ...
als je toch je e-penor wilt vergroten .. maak dan is een topic: ONDEFEATED IN EUROPE!!! in euro-pvp

en laat daar je e-penor is krimpen

This post was edited by Falkerakatim on Aug 30 2008 03:18pm
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Aug 30 2008 03:49pm
Quote (Falkerakatim @ Sat, Aug 30 2008, 09:18pm)
waarom blijf je NL/BE-ers uitdagen ... bijna alle goeie BE/NL spelers staan op non-actief of zijn al jaren geleden gestopt ...
als je toch je e-penor wilt vergroten .. maak dan is een topic: ONDEFEATED IN EUROPE!!! in euro-pvp

en laat daar je e-penor is krimpen


goed idee biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll