Quote (Falkerakatim @ Sat, Aug 30 2008, 09:18pm)
waarom blijf je NL/BE-ers uitdagen ... bijna alle goeie BE/NL spelers staan op non-actief of zijn al jaren geleden gestopt ...
als je toch je e-penor wilt vergroten .. maak dan is een topic: ONDEFEATED IN EUROPE!!! in euro-pvp
en laat daar je e-penor is krimpen
goed idee