d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1234523Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2008 11:34am
Ik vind niet dat de zwaarste hem maag gooien, maar de sterkste! Maarja, hoe ga je dat meten. tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 26 2008 11:49am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 26 Aug 2008, 18:23)
1.86m
86kg


KUT KUT KUT ik mag niet met de dwerg gooien :'(
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 26 2008 11:51am
60 Kg.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 26 2008 11:52am
Quote (JWT @ Tue, 26 Aug 2008, 16:26)
Hoe moet ik dat doen? Een foto maken van mijn weegschaal (als ik erop sta) en tegelijkertijd mijn piemel onderin beeld fotograferen?


Vraag je moeder om hulp?

Quote (Hustlegirl @ Tue, 26 Aug 2008, 17:51)
60 Kg.


Kanker, heb je anorexia?

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 26 2008 11:53am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 26 2008 12:05pm
Quote (JWT @ Tue, Aug 26 2008, 07:34pm)
Ik vind niet dat de zwaarste hem maag gooien, maar de sterkste! Maarja, hoe ga je dat meten. tongue.gif


yeuy zeg, dat gaat het tussen aap en dennis.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 26 2008 12:05pm
2m, BMI: 22.75.
Mogen jullie berekenen hoeveel ik weeg.

Overigens wat heeft dwerg-zijn met je gewicht te maken?
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Aug 26 2008 12:13pm
Quote (WemyNM @ Tue, Aug 26 2008, 07:05pm)
2m, BMI: 22.75.
Mogen jullie berekenen hoeveel ik weeg.

Overigens wat heeft dwerg-zijn met je gewicht te maken?


2m 88.45kg?
skinny... ik durf te wedden dat als je beweegt ofzo, je gewrichten hoorbaar zijn biggrin.gif

1.84m dacht ik,
90kg.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 26 2008 12:20pm
Quote (MorphX @ Tue, 26 Aug 2008, 20:13)
2m 88.45kg?
skinny... ik durf te wedden dat als je beweegt ofzo, je gewrichten hoorbaar zijn biggrin.gif

1.84m dacht ik,
90kg.


In rekenen ben je geen ster, jij.
En nee, dat zijn niet mijn gewrichten die je hoort, maar mijn penis die ik voortdurend aan voorwerpen stoot die minstens een halve meter uit mijn buurt staan.

This post was edited by WemyNM on Aug 26 2008 12:21pm
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Aug 26 2008 12:28pm
Quote (WemyNM @ Tue, Aug 26 2008, 07:20pm)
In rekenen ben je geen ster, jij.
En nee, dat zijn niet mijn gewrichten die je hoort, maar mijn penis die ik voortdurend aan voorwerpen stoot die minstens een halve meter uit mijn buurt staan.


heb je er vergunning voor?
anders report ik u meteen.
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Aug 26 2008 12:39pm
rninja wint wss

1`96/80 hier
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234523Next
Add Reply New Topic New Poll