Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 17:03)
ha jou gedragingen op PF waren ook behoorlijk sletterig hoor
twan op partyflock........ LOLOLOLOL
ik vond het altijd maar een raar forum, ok hyves is ook raar maar die shit is gewoon ultra raar met als doelgroep dus het iets oudere hyves publiek dat vaak feest gewoon LEIPE HSITOU WEOUE
ok ok
serieus nu...
We doen weer even alsof ik luister naar wat jullie tegen mij zeggen op deze forums (net als met die schoenen toen nike uitkwamen en ik gewoon nog een paar allstars ben gaan halen)))))
ok
meisje[b]s zeggen
AH TERING MAN ZO KANSLOOS BEN IK NIET
ik kan voor mezelf beslissen.