d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Cybergotics & Goticlolita's > Geil Of Niet?
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 12:38pm
Quote (Hellskin @ Sun, 24 Aug 2008, 20:33)
fijn dat we ook nog mensen zonder mening hebben :S

wie was dat dan?

HEY

Ik heb geen mening, omdat ik vind/vermoed dat er zowel knappe als lelijke zijn.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 12:38pm
Ik vond die ene ex van je heter.
Maar toch een ja.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Aug 25 2008 04:47am
Zolang het schone vrouwen zijn kan het me geen barst schelen wat ze aanhebben, ja dus!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 25 2008 05:42am
Quote (Kanni @ Sun, Aug 24 2008, 06:38pm)
HEY

Ik heb geen mening, omdat ik vind/vermoed dat er zowel knappe als lelijke zijn.


jammer sad.gif das wel een mening.


I was ISO bashing xD

Quote (Demonsangel @ Sun, Aug 24 2008, 06:38pm)
Ik vond die ene ex van je heter.
Maar toch een ja.


vouch maar die was schyzofreen. (echt helemaal gestoord!)

M'n vriendin is lief en zorgt goed voor me wink.gif

This post was edited by Hellskin on Aug 25 2008 05:43am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 25 2008 07:44am
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 13:42)
M'n vriendin is lief en zorgt goed voor me wink.gif


Dat kan je immers zelf niet.
Aanhankelijkerd.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 25 2008 07:50am
Quote (WemyNM @ Mon, Aug 25 2008, 01:44pm)
Dat kan je immers zelf niet.
Aanhankelijkerd.


inkoppertje... joh.


maar ik kan best goed voor mezelf zorgen hoor. woonde al een tijd alleen op mezelf.
maar door m'n werk heb ik op dit moment weinig tijd om te koken of veel in het huishouden te doen.

je wil niet weten hoe fijn het is als ik thuis kom en ze heeft lekker voor me gekookt.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 25 2008 07:55am
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 15:50)
inkoppertje... joh.


maar ik kan best goed voor mezelf zorgen hoor. woonde al een tijd alleen op mezelf.
maar door m'n werk heb ik op dit moment weinig tijd om te koken of veel in het huishouden te doen.

je wil niet weten hoe fijn het is als ik thuis kom en ze heeft lekker voor me gekookt.


Dat is kankerfijn, 100% mee eens.
Maar iemand die voor je zorgt, klinkt redelijk inrichtingachtig / mantelzorgachtig.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 08:06am
Quote (WemyNM @ Mon, 25 Aug 2008, 13:55)
Dat is kankerfijn, 100% mee eens.
Maar iemand die voor je zorgt, klinkt redelijk inrichtingachtig / mantelzorgachtig.


Leg uit.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 25 2008 08:07am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 16:06)
Leg uit.


Laat je fantasie eens werken, behoeftig jongetje.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 25 2008 08:09am
Quote (WemyNM @ Mon, 25 Aug 2008, 16:07)
Laat je fantasie eens werken, behoeftig jongetje.


ik zie.......

blote vrouwen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll