Quote (Kanni @ Sun, Aug 24 2008, 06:38pm)
HEY
Ik heb geen mening, omdat ik vind/vermoed dat er zowel knappe als lelijke zijn.
jammer

das wel een mening.
I was ISO bashing xD
Quote (Demonsangel @ Sun, Aug 24 2008, 06:38pm)
Ik vond die ene ex van je heter.
Maar toch een ja.
vouch maar die was schyzofreen. (echt helemaal gestoord!)
M'n vriendin is lief en zorgt goed voor me
This post was edited by Hellskin on Aug 25 2008 05:43am