d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Handicap
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 8,117.79
May 5 2006 10:01am
schaamluis, zeker wel.
waarom allemaal belg.
als hiervoor uitgelegt: schaamluis gaat wel weer over (smile.gif)
belg? dat duurt lang voordat je weer nederlands bent.

-punisher
Banned
Gold: 0.00
Warn: 100%
May 5 2006 02:23pm
Overgewicht zal ik wel eens willen hebben. Tot op heden ben ik altijd al een mager jonkje geweest, ik kon eten wat ik wou en ik kwam maar niet aan. Toen ik de sportschool ontdekte had ik de manier gevonden om wat zwaarder te worden en wat meer zelfvertrouwen te krijgen. Hoewel ik het alleen maar voor 1 dag wil zijn,

- LP
Member
Gold: 39.00
May 6 2006 05:15am
Oedippus-complex -> wil dat niet meteen zeggen dat je blind wordt wink.gif ( of ben ik nu men griekse cultuur aan het verdringen, is al 2 jaar gelede ^^ )
Member
May 6 2006 05:40am
Oedippus was de zoon van een of andere koning van een of ander rijk en toen hij werd geboren voorspelde het orakel dat Oedippus zijn vader zou vermoorden en met de moeder zou trouwen. Daarom gaven zijn ouders de opdracht Oedippus te laten ombrengen, maar diegene die de opdracht kreeg kon dat niet over z'n hart krijgen en gaf hem aan een normaal gezinnetje in een ander rijk. Oedippus groeide op, en hij wilde de wereld gaan verkennen; hij belandde in het rijk van zijn echte ouders. Onderweg maakte hij ruzie met een oude man, en Oedippus stak hem dood. Toen hij naar de stad reisde, hoorde hij dat de koning dood was, en er dus een echtgenote voor de koningin werd gezocht. Om koning te worden, moest je een juist antwoord geven op het volgende raadsel: wat kruipt eerst, loopt daarna op 2 poten en op het einde van z'n leven op 3 poten? Antwoord was de mens, en Oedippus mocht met de koningin trouwen (A.K.A zijn echte moeder). Vanaf dan ging het erg slecht met het koningkrijk en ze raadpleegden het orakel. Dat zei, dat het enkel zal beteren als de moordenaar van de koning gevonden is. Daarom zette Oedippus een groot bedrag vrij voor diegene die erachter komt. Uiteindelijk blijkt dat hij zelf de koning had vermoord, en omdat hij de waarheid niet onder ogen kon zien stak hij z'n ogen eruit.

Mja, eigelijk wordt met Oedippus-complex enkel het hebben van een relatie met moeder bedoelt, niet het hele verhaal.
Member
Gold: 39.00
May 6 2006 06:25am
Quote (¢?NNI @ Sat, 6 May 2006, 13:40)
Oedippus was de zoon van een of andere koning van een of ander rijk en toen hij werd geboren voorspelde het orakel  dat Oedippus zijn vader zou vermoorden en met de moeder zou trouwen. Daarom gaven zijn ouders de opdracht Oedippus te laten ombrengen, maar diegene die de opdracht kreeg kon dat niet over z'n hart krijgen en gaf hem aan een normaal gezinnetje in een ander rijk. Oedippus groeide op, en hij wilde de wereld gaan verkennen; hij belandde in het rijk van zijn echte ouders. Onderweg maakte hij ruzie met een oude man, en Oedippus stak hem dood. Toen hij naar de stad reisde, hoorde hij dat de koning dood was, en er dus een echtgenote voor de koningin werd gezocht. Om koning te worden, moest je een juist antwoord geven op het volgende raadsel: wat kruipt eerst, loopt daarna op 2 poten en op het einde van z'n leven op 3 poten? Antwoord was de mens, en Oedippus mocht met de koningin trouwen (A.K.A zijn echte moeder). Vanaf dan ging het erg slecht met het koningkrijk en ze raadpleegden het orakel. Dat zei, dat het enkel zal beteren als de moordenaar van de koning gevonden is. Daarom zette Oedippus een groot bedrag vrij voor diegene die erachter komt. Uiteindelijk blijkt dat hij zelf de koning had vermoord, en omdat hij de waarheid niet onder ogen kon zien stak hij z'n ogen eruit.

Mja, eigelijk wordt met Oedippus-complex enkel het hebben van een relatie met moeder bedoelt, niet het hele verhaal.

haha ik ken t verhaal daarom zei ik dat, was niet serieus bedoelt wink.gif
Member
May 6 2006 03:18pm
Quote (SnipeAlott @ Sat, 6 May 2006, 13:25)
Quote (¢?NNI @ Sat, 6 May 2006, 13:40)
Oedippuswas de zoon van een of andere koning van een of ander rijk en toen hijwerd geboren voorspelde het orakel  dat Oedippus zijn vader zouvermoorden en met de moeder zou trouwen. Daarom gaven zijn ouders deopdracht Oedippus te laten ombrengen, maar diegene die de opdrachtkreeg kon dat niet over z'n hart krijgen en gaf hem aan een normaalgezinnetje in een ander rijk. Oedippus groeide op, en hij wilde dewereld gaan verkennen; hij belandde in het rijk van zijn echte ouders.Onderweg maakte hij ruzie met een oude man, en Oedippus stak hem dood.Toen hij naar de stad reisde, hoorde hij dat de koning dood was, en erdus een echtgenote voor de koningin werd gezocht. Om koning te worden,moest je een juist antwoord geven op het volgende raadsel: wat kruipteerst, loopt daarna op 2 poten en op het einde van z'n leven op 3poten? Antwoord was de mens, en Oedippus mocht met de koningin trouwen(A.K.A zijn echte moeder). Vanaf dan ging het erg slecht met hetkoningkrijk en ze raadpleegden het orakel. Dat zei, dat het enkel zalbeteren als de moordenaar van de koning gevonden is. Daarom zetteOedippus een groot bedrag vrij voor diegene die erachter komt.Uiteindelijk blijkt dat hij zelf de koning had vermoord, en omdat hijde waarheid niet onder ogen kon zien stak hij z'n ogen eruit.

haha ik ken t verhaal daarom zei ik dat, was niet serieus bedoelt wink.gif

Mja, dacht ik al, maar er was iemand die niet wist wat het was, dus postte ik ineens alles. =)
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 7 2006 03:37am
En welke handicap heeft de TS het liefst?
Banned
Gold: 7.29
May 7 2006 04:39am
Quote (¢?NNI @ Thu, 4 May 2006, 18:03)
Han: je kan natuurlijk ook combinaties maken. Bv: Belgische schaamluizen, impotente Richburg etc. =)

Wat dacht je van een Belgische, Impotente richburg met 5 tepels?
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 7 2006 05:15am
Is een impotente richburg niet een zegen? In die zin dus geen handicap?
Member
Gold: 11.33
May 7 2006 08:29am
RICHBURG! Bah, dan zou ik me gelijk van kant maken als al die vrouwen achter me aan kwamen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll