Quote (M[o]nkey[115] @ Sun, Aug 17 2008, 12:26pm)
ik bedoelde alsof we zo blij moeten zijn zoals het hier bij ons gaat..
nou ik kwam vorige week in een vechtparij terrecht waar ik 2 man KO heb geslagen.....allleen door het feit dat zij met zen 4en 1 iemand sloegen....denk ik goed te doen. en die ene kere te helpen????...neee...ik 3 dagen de cel in en moet voorkomen voor zware mishandeling.
nederlandse wetgeving zuigt ook !
This post was edited by Lebrut on Aug 17 2008 08:54pm