d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Looool Noobish Shit:p > Geef Me Je Mening
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 24 2008 05:14am
klopt inderdaad.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 24 2008 05:18am
Quote (Chlamydia @ Mon, 18 Aug 2008, 18:04)
Ah, leg uit jij dat eens uit.
Haha, damn.

This post was edited by Chlamydia on Aug 24 2008 05:18am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Aug 24 2008 05:35am
Dit komt omdat de 6 socket eth bugged BA's in 1.09 robo-zerkers warern voor druids of zeal paladins. Robo-zerker: zod + 40/15's +shaels (geen idee hoeveel, genoeg om de bp's te halen)
Het zou dus onlogisch zijn om ze in een 5 socket BA te maken omdat je dan een socket minder hebt.
Als je weet hoe de eth bug tot stand is gekomen, dan lijkt me dit genoeg uitleg.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 24 2008 05:41am
Quote (triple_han @ Sun, 24 Aug 2008, 12:35)
Dit komt omdat de 6 socket eth bugged BA's in 1.09 robo-zerkers warern voor druids of zeal paladins. Robo-zerker: zod + 40/15's +shaels (geen idee hoeveel, genoeg om de bp's te halen)
Het zou dus onlogisch zijn om ze in een 5 socket BA te maken omdat je dan een socket minder hebt.
Als je weet hoe de eth bug tot stand is gekomen, dan lijkt me dit genoeg uitleg.
Waarom 'robo'?

Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Aug 24 2008 06:13am
Quote (Chlamydia @ Sun, 24 Aug 2008, 13:41)
Waarom 'robo'?

Geen idee, zo werden ze in die tijd genoemd, tenminste op uswest.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 24 2008 04:24pm
Ik zeg maar niks, mijn kennis van diablo is namelijk minimaal.













Han, ik heb ook VWO gedaan!
Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 24 2008 04:57pm
ik zwijg op dat ook tongue.gif
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 04:18am
Quote (Baklap @ Mon, 18 Aug 2008, 01:52)
Die zijn er wel, waaronder een ster.

. []
[][][]
. []

Mart


een ster is er niet hoor

. []
[][][]

dit wel
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 04:19am
Quote (Silda @ Sat, 16 Aug 2008, 11:55)
Er zijn 6sox eth zodbugged BA's gemaakt op scnl.... Waarom?
Men kan beter een 6sox superior zodbugged eth Ba // of zelfs 5sox Superior Zodbugged eth ba maken
Waarom 5sox Superior?:
Beast ba eth zo 2x zo grof zijn net als Doom ba eth

True? or do i talk Noobish?


hey sil
kvraag mij af waarom jij over dit begint in de tijd dat ze die maakt d8e ze er helemaal nog niet zo aan om sup weap en of rw's te make
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll