d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Frustratie!!!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 14 2008 02:40pm
geen bots gebruiken.
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 14 2008 02:42pm
/agree
Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 16 2008 03:28am
inderdaad.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 16 2008 03:33am
Quote (KurtDraik @ Thu, Aug 14 2008, 10:42pm)
/agree


dus ook niet voor ench

This post was edited by M[o]nkey[115] on Aug 16 2008 03:33am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Aug 16 2008 03:36am
Quote (Hellskin @ Thu, 14 Aug 2008, 21:44)
wie ging trouwens zelfmoord plegen als zompy een Trusted tag zou krijgen?


Hij's in ieder geval al aardig op weg.

donators forum visitor.
aproved helper.
goeie guild.


edit: dat je donator bent en in een goede guild zit maakt natuurlijk niks uit!


Wat betekent dat "approved helper"? De helft van zn adviezen kloppen niet eens, dan heb ik het niet eens over de spelfouten.

p.s. hij haat mij lekker en jullie (nog) niet, beter je best doen!

This post was edited by triple_han on Aug 16 2008 03:37am
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 16 2008 08:08am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 16 Aug 2008, 11:33)
dus ook niet voor ench


^ Ik heb dat ding toch gemolt, werkt niet meer... -.-

Moet 't nu dus inderdaad zonder doen. ^
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 16 2008 09:08am
Quote (triple_han @ Sat, 16 Aug 2008, 10:36)
Wat betekent dat "approved helper"? De helft van zn adviezen kloppen niet eens, dan heb ik het niet eens over de spelfouten.

p.s. hij haat mij lekker en jullie (nog) niet, beter je best doen!


Vergeet niet zijn eindeloze stroom van achterlijke posts. Niet dat intelligentie tegenwoordig een vereiste is voor een TT.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 16 2008 09:51am
Ben jij nu ook al je TT kwijt?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 16 2008 09:57am
Quote (Demonsangel @ Sat, 16 Aug 2008, 16:51)
Ben jij nu ook al je TT kwijt?


al maanden. don't disagree with the big guy.
Member
Posts: 26,995
Joined: Oct 30 2007
Gold: 4.00
Aug 16 2008 10:25am
Quote (KurtDraik @ Wed, Aug 13 2008, 08:24pm)
Zucht, heb nu al 4 uur achter elkaar dat ik niet kan verbinden met Battle.net...

ERG frustrerend!

Iemand een idee of 'm te fixen? tongue.gif

~Kurt




Hey , Iets wat bij soms werkt is naar je diabloII foldertje gaan en all die Files dat er komen met errors zoals deze

DAT-Bestanden : Bncache-xxx

Tekstdocumenten : D20548848

Gewoon verwijderen En dan werkt het soms bij mij trug

(alsek te rap van char wissel , of gwn realm down ofzo dan werkt het soms , Maar niet altijd !! )

Je kunt het is probere maar ik garandeer natuurlijk niet dat het werkt^^

This post was edited by KaSke on Aug 16 2008 10:26am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll