d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lowlands > Wie Gaat Er Mee
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Aug 13 2008 07:14pm
Quote (JurK. @ Wed, 13 Aug 2008, 22:55)
prefereer mystery land


das geen reden ohmy.gif

mystery land lineup vond ik maar amger sorry jurgen ,niet mijn djs.

ja ik ga naar lowlands word de 5e keer alweer

naar mystery lands gaan zegt niet dat je niet naar ll kan gezien et niet etzelfde weekend is,ga maandag bv ook mijn ilt ticket weer halen.
wie wil je zine op mysterylands eigenlijk?
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 14 2008 01:06am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 13 Aug 2008, 23:21)
hmm ? je bedoeld lowlands? of net als die van pinkpop? ik snap het niet helemaal


Woeps, bedoel Lowlands natuurlijk. :\
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 14 2008 06:03am
Quote (Noob-Style. @ Thu, 14 Aug 2008, 03:14)
das geen reden ohmy.gif

mystery land lineup vond ik maar amger sorry jurgen ,niet mijn djs.

ja ik ga naar lowlands word de 5e keer alweer

naar mystery lands gaan zegt niet dat je niet naar ll kan gezien et niet etzelfde weekend is,ga maandag bv ook mijn ilt ticket weer halen.
wie wil je zine op mysterylands eigenlijk?


Ben je zat ofzo happy.gif
Member
Posts: 19,462
Joined: Mar 17 2008
Gold: 11,483.04
Aug 14 2008 07:37am
das geen reden ^^
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Aug 14 2008 08:29am
Quote (edujackass @ Wed, 13 Aug 2008, 18:47)
mischa betaald vanwege zijn formaat zowieso al voor 2 personen... ^__________^


QFT

Mart
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 14 2008 08:30am
Quote (Baklap @ Thu, Aug 14 2008, 02:29pm)
QFTt
Wosdat?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 14 2008 08:51am
Quote (Noob-Style. @ Thu, 14 Aug 2008, 02:14)
das geen reden ohmy.gif

mystery land lineup vond ik maar amger sorry jurgen ,niet mijn djs.

ja ik ga naar lowlands word de 5e keer alweer

naar mystery lands gaan zegt niet dat je niet naar ll kan gezien et niet etzelfde weekend is,ga maandag bv ook mijn ilt ticket weer halen.
wie wil je zine op mysterylands eigenlijk?


eens, maar Lowlands is niet zo mijn ding.. daar komt bij dat Lowlands absurd duur is vergeleken bij andere meerdaagse feesten..
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 14 2008 09:27am
/away lowlands!
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 14 2008 02:43pm
Hf&gl!
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Aug 15 2008 11:03am
Quote (Mischa @ Thu, 14 Aug 2008, 17:27)
/away lowlands!


viel spass!!

ik had ook wel gewild, maar ik ga morgen naar iron maiden in assen, dat is veel vetter dan dat hele lowlands imo wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll