d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Isp's Holland
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 8 2008 09:22am
Quote (edujackass @ Fri, 8 Aug 2008, 05:38)
die heb ik wel gehaald.


En nu weer op naar de 0% happy.gif
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Aug 12 2008 06:57am
Quote (uNoTopia @ Fri, Aug 8 2008, 03:22pm)
En nu weer op naar de 0% happy.gif


vouch wink.gif
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Aug 12 2008 09:37am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 6 2008, 08:38am)
Screens, aub.

En ook als je kankerlelijk bent, wil ik graag een filmpje van je zien. Doei.


jij BENT kankerlelijk zo te zien ; - )
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 12 2008 10:07am
Quote (Elephante @ Tue, Aug 12 2008, 05:37pm)
jij BENT kankerlelijk zo te zien ; - )


Waaaat? hij's een schatje heart.gif
Member
Posts: 1,595
Joined: Jul 27 2007
Gold: 0.00
Aug 12 2008 03:12pm
Speedlinq/Telfort FTW
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll