die ziekte waar je een topic over maakte toen je zei wat zou je doen als je hiermee in bed lag en toen enge fotos en toen zei iedereen naar de wc gaan en dan stiekem huis verlaten etc was egt een kwaliteitstopic..
Quote (Mischa @ Thu, 31 Jul 2008, 17:54)
ik krijg veel studiefinanciering en ik werk voor mn pa, maar k zou als ik jou was gewoon iets chillers zoeken dan bij de albert heijn
ja zeker overgewichts verzekering ofzo. btw studiefinanciering... het woord zegt het al..... is om je opleiding mee te betalen. maar die heb jij natuurlijk niet nodig want je werkt voor de rest van je leven bij je eigen vader en verdient alleen geld wat je later ZOWIEZO AL KRIJGT ALS HIJ DOOD GAAT MONGOOL
This post was edited by edujackass on Jul 31 2008 11:21am