d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Negertopic Ik Bedoel Soliciteer Topic. > Polololol? ;d
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 31 2008 09:24am
Quote (edujackass @ Thu, 31 Jul 2008, 15:20)
klopt, ik ga het nu tijdens het eten nog is aan ze voorstellen of ik vrijdag en zaterdags niet kan werken omdat examenjaren vooral herhaling is en veel vrij zijn betekent+ werkervraing opdoen ;DD
wish me luck.


Luck.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 09:37am
YESSS GRAET SUCCES
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 31 2008 09:39am
Quote (edujackass @ Thu, 31 Jul 2008, 15:37)
YESSS GRAET SUCCES


Mag je werken?:>
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 09:48am
ya nu wel. ik ga morgen dat solicitatie formulier inelveren bij een ander filliaal ;DD
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 31 2008 09:54am
Quote (edujackass @ Thu, Jul 31 2008, 02:19pm)
ouwe.... OUWE hoe wil jij je extra joints betalen dan? van je moeders zakgeld ofzo? idioot
iedereen die ik ken van mijn leeftijd of 2 jaar jonger/ouder heeft een baan. en het is btw een bijbaan in het geval je serieus dacht dat ik mijn opleiding afzeg voor beetje vakkenvullen @ alberthein..

annywayyzz

ik heb al 1 argument of dat heb ik gistere al gepost
Werk ervaring opdoen
maar dat vinden me ouders niet genoeg reden voor een jaarcontract tijdens examenjaar... ik moet btw als ik het goed heb maar 12 uur per week en dat wilde ik dan in een volle zaterdag en een donderdag/vrijdag avondje invullen. dat lijkt me ''doable''

en ik MOET een baan, uitgaan alleen al kost me gemiddeld 20 euro per zaterdag... en dan nog kleding, het gemiddeld tshirt kost al 35 euro, hoewel ze bij jacknjones wel mooie 15 euro spul hebben. ook broeken zijn vaak meer als 100 euro ;(((

en kaaaaaaanker wat is het hier warm.


ik krijg veel studiefinanciering en ik werk voor mn pa, maar k zou als ik jou was gewoon iets chillers zoeken dan bij de albert heijn
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 31 2008 10:03am
Quote (edujackass @ Thu, Jul 31 2008, 03:48pm)
ya nu wel. ik ga morgen dat solicitatie formulier inelveren bij een ander filliaal ;DD


Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 31 2008 11:00am
Winkel verstandiger, probleem opgelost.\

/e; maar wat de neuk heb ik op m'n rug?????? ffsss

This post was edited by Chlamydia on Jul 31 2008 11:00am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 11:19am
die ziekte waar je een topic over maakte toen je zei wat zou je doen als je hiermee in bed lag en toen enge fotos en toen zei iedereen naar de wc gaan en dan stiekem huis verlaten etc was egt een kwaliteitstopic..

Quote (Mischa @ Thu, 31 Jul 2008, 17:54)
ik krijg veel studiefinanciering en ik werk voor mn pa, maar k zou als ik jou was gewoon iets chillers zoeken dan bij de albert heijn
ja zeker overgewichts verzekering ofzo. btw studiefinanciering... het woord zegt het al..... is om je opleiding mee te betalen. maar die heb jij natuurlijk niet nodig want je werkt voor de rest van je leven bij je eigen vader en verdient alleen geld wat je later ZOWIEZO AL KRIJGT ALS HIJ DOOD GAAT MONGOOL

This post was edited by edujackass on Jul 31 2008 11:21am
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 31 2008 11:23am
ik sta versteld van je domheid
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 11:26am
ik sta versteld van je dikheid+je zwakke speisvertering waar je heel lang geleden over poste+ je dagelijkse behoefte om op een spelletjes forum te laten weten dat je joints rookt.

This post was edited by edujackass on Jul 31 2008 11:27am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll