d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eduard!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 09:30am
Quote (Mischa @ Tue, 29 Jul 2008, 15:19)
ik heb het nooit gespeeld


Je bent wel dik!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 09:44am
Oooh, mijn computer heeft een 1,33 GHz kloksnelheid O.o
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 29 2008 10:34am
Aah ziekelijk
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 29 2008 10:39am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jul 29 2008, 03:30pm)
Je bent wel dik!


liever dik dan een wow nerd zonder sociaal leven
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 10:46am
Quote (Chlamydia @ Tue, 29 Jul 2008, 16:34)
Aah ziekelijk


Enlighten me!
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jul 29 2008 10:46am
Quote (Mischa @ Tue, Jul 29 2008, 04:39pm)
liever dik dan een wow nerd zonder sociaal leven


liever wow nerd zonder leven dan dik hoor , het is vrij simpel om een leven op te bouwen als je stopt met wow maar afslanken zal wat anders worden ..
nuja zo zie ik het toch
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 29 2008 01:36pm
heb je de pc ondertussen al geformateerd sinds de laatste installatie van windows xp? ;D anders draait er wss nog allemaal teringzooi op wat je niet gebruikt en ram inpikt

This post was edited by edujackass on Jul 29 2008 02:01pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 01:38pm
Quote (edujackass @ Tue, 29 Jul 2008, 19:36)
heb je de pc ondertussen al geformateerd sinds de laatste installatie van windows xp? ;D anders draait er wss nog allemaal teringzooi op wat je niet gebruikt en ram inpikt
sec ff een chickie playen @ msn. ik doe zo nog een reply of edit de shit wel.


Nee, zal ik morgen dan maar doen! Maarja, is volgens mij niet veel op gebeurd. Is gekocht, windows erop gezet, en toen 2 jaar gebruikt voor papierwerk enzeau en toen bij mij terecht gekomen..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 29 2008 01:54pm
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
OJA doe een windows xp NLITE install, zorgt ervoor dat je windows xp installatie zegmaar iets van 100mb groot was ofzo en gebruikt ook maar helft van de ram omdat je dan functies weglaat
http://www.nliteos.com/ hier staat een site met guides over hoe het zou moeten werken, oja doe ook ff je driver van je vid kaart updaten dat kan ook nog 5 fps verschil opleveren als de driver van 2 jaar geleden vervangen word.
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us daarzo gewoon je kaart kiezen en dan download. ff kijken.. ja je kan nog proberen je kaart over te clocken dat zal ook wat fps verschil maken
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163 download en installeer dat en dan doe je bij hardware eerst de memory omhoog en om de 10mhz ff spelletje starten om te kijken of het nog wel draait (in het begin kan je wel 40mhz stapjes maken.) daarna de memory helemaal omlaag en dan de core op dezelfde manier omhoog doen, daarna de core helemaal omlaag en dan de shader op zelfde manier doen en dan probeer je ze alle 3 op hun hoogste standen en dan een goeie combinatie vinden waardoor een spel stabiel blijft draaien. test naderhand wel ff met iets als bijv 3dmark en doe dan een paar keer opnieuw de test om te zien of hij het wel langer als een paar uur vol houd onder stres en niet te warm word. http://www.futuremark.com/download/3dmark06/ hierna sla je de boel op en vink je de setting aan dat hij zodra windows start de overclock instellingen gebruikt
hierna doe je je processor, je moet though eerst even kijken bij het opstarten op de ''delete'' toets drukken of F12 of F8 om in bios te komen en dan moet je zoeken naar jumperfree configuration of processor of ergens waar je FSB kan veranderen, als dit kan dan download je SETFSB en doe je hetzelfde als bij stap 1 en later vul je de maximale snelheid in in de bios - het kan nog ingewikkelder dat je ook de voltage omhoog doet maar dat leg ik wel uit als het uberhaupt mogelijk is om de processor snelheid te veranderen op een laptop moederbord wat ik betwijfel ><

EDIT/ er zijn bepaalde boze figuren die mijn forum gedrag nakijken om er sappige geruchten uit te vissen dus heb ik het gedeelte over meisjes ff weggehaald LOL sad.gif((
ik ben btw ff poepen.

This post was edited by edujackass on Jul 29 2008 02:03pm
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 29 2008 02:05pm
Ga toch fietsen met je overbodige zinloze zooi.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll