Quote (CorvX @ Mon, 28 Jul 2008, 11:19)
Ik heb besloten eind volgende maand pas een pc te gaan bestellen. Dus eind september, rond de 25ste krijg ik weer geld.
Ik bestel dan tegelijk 1 met een vriend van me, dus ik ben nou gewoon alvast een beetje bezig alles bij elkaar te zoeken. Zodat we meteen kunnen bestellen.
Die vriend is een huisgenoot, dus scheelt verzendskosten als we tegelijk bestellen.
@ Eduard:
Ok dan, bedankt voor al die info hehe. Ik zal wel ff rond kijken, ik hoop gewoon dat ik voor een eurootje of 600-700 wel klaar kan zijn met een pc. Maar dat moet ik maar ff zien.
@ Erik
Als je 4gb ram heb op een 32 windows, ziet ie toch iets van 3,5 ofzo?
volgens mij heeft dat ook nog met je vidoe kaart geheugen te maken ik heb hier 4gb ram maar hij ziet er maar 2.25