d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Ga Jij Naar Toe Deze Zomer > ...
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 16 2008 12:27pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 16 Jul 2008, 18:25)
nee.. en ik ga ook niet op jsp in Portugal


Ja... en jawel, hoor.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 16 2008 12:44pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 16 Jul 2008, 20:25)
nee.. en ik ga ook niet op jsp in Portugal


Ga je met je 16 jarige vriendinnetje?
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 16 2008 03:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jul 16 2008, 06:25pm)
nee.. en ik ga ook niet op jsp in Portugal


mag het hopen en hoop dat je al je random omg vriendjes meeneemt.
en neem je wel een jonko mee want dan kan je showen hoe stoer je bent.
en je neger outfitje (L)

love ya scatje van me (K)Xx n.t.b w.j.n.m.k
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 16 2008 09:27pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jul 15 2008, 08:30pm)
en dan ga je op jsp zitten...

best zielig

ik ga naar Portugal voor 2 weken over 2 weken


voor 6 weken he
ik kijk elke dag gewoon even op internet boeie eve contact met men fammilie/vrienden en even spammen op jsp
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 17 2008 01:19am
Quote (Snielsje @ Wed, 16 Jul 2008, 22:37)
(K)Xx n.t.b w.j.n.m.k


het feit dat ik gewoon weet wat dat betekent beklemt me..
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jul 17 2008 04:50am
Quote (JurK. @ Thu, Jul 17 2008, 07:19am)
het feit dat ik gewoon weet wat dat betekent beklemt me..


het laatste is "wil je nooit meer kwijt" veronderstel ik, maar wat is n t b?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jul 17 2008 04:52am
Quote (JurK. @ Thu, 17 Jul 2008, 09:19)
het feit dat ik gewoon weet wat dat betekent beklemt me..


Moest het ook even googlen:

"hvj, ntb, wjnmk. (voor leken: hou van je, niet te breken, wil je nooit meer kwijt)
Member
Posts: 1,595
Joined: Jul 27 2007
Gold: 0.00
Jul 17 2008 04:59am
Chersonissos!!!!! nog 2 weken werken sad.gif
ik wordt een beetje depressief van dit weer...
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Jul 18 2008 01:46am
Quote (Nyazzin @ Thu, Jul 17 2008, 10:59am)
Chersonissos!!!!! nog 2 weken werken sad.gif
ik wordt een beetje depressief van dit weer...


volgende week beter weer
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jul 18 2008 03:45am
Ik ga niet, we hebben puppy's
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll